Jūs, svetainė ir Google Analytics:
sėkmingo gyvenimo paslaptys
Kaip remiantis Analytics duomenimis pagerinti savo svetainę ir jos pelningumą

12.90€
Trumpas video apie knygą
Tiems, kas neturi laiko ar noro skaityti daug teksto, įrašiau video, kuriame plačiau papasakoju apie knygą.
Tikiuosi čia rasite daugiau atsakymų į savo klausimus ir jums išnyks abejonės dėl knygos.
Ką rasite šioje knygoje?

Kodėl reikalingas Google Analytics
Sužinosite, kokios pagrindinės priežastys naudoti Google Analytics platformą.

Kaip teisingai susikurti paskyrą
Čia dažnai matau esmines klaidas, kurios jums gali brangiai kainuoti. Jūs turite suprasti kokia paskyros struktūra, kad išvengtumėte klaidų.

Kas yra metrikos ir ką jos rodo
Susipažinsite su pagrindinėmis metrikomis. Jei norite suprasti Analytics ataskaitas ir savo svetainės lankytojus – turite išmanyti metrikas.

Kaip išnaudoti standartines ataskaitas
Net ir standartinės ataskaitos gali atskleisti naudingų perliukų apie jūsų svetainę. Nenuvertinkite jų.

Kodėl svarbu turėti mikro ir makro konversijas
Ne visi vartotojai perka. Jūs turite labiau suprasti savo lankytojus, o tai įmanoma tik naudojant mikro ir makro konversijas.

Kaip išgauti veiksminas įžvalgas
Tikslas – jūsų svetainės pelningumas. Įžvalgos, kurias suteikia Analytics neįkainojamos gerinant svetainę. Viską išsamiai aptarsime šiame skyriuje
Ar išnaudojate visas galimybes?
Maždaug apie 85% mano kalbintų verslininkų, svetainės savininkų, administratorių ir pan. išnaudoja tik 20-30% Google Analytics pajėgumų.
Tie kurie išnaudoja praktiškai visas galimybes sugeba padidinti pardavimus kelis kartus per metus.
- Ar jūs keisdami ką nors svetainėje remiatės duomenimis?
- Ar žinote savo konversijos rodiklį? Ar jis apie 1%? O ką daro likę 99% lankytojų?
- Kokia jūsų kiekvieno kanalo investicijų grąža? Ar visus srauto šaltinius matote?
- Ar žinote iš kurių kanalų ateina daugiausiai perkantys vartotojai?
- Ar segmentuojate savo duomenis?
- Ar sekate visus naudingus lankytojo veiksmus? Ar žinote jų vertę?
Jei į bent vieną klausimą atsakėte “ne”, vadinasi jūs kiekvieną dieną prarandate pinigus, nes jūsų svetainė nėra tinkamai optimizuota.
Ši knyga skirta Jums, jeigu...
- Esate asmuo atsakingas už svetainės efektyvumą
Jūsų darbas stebėti svetainės rodiklius ir iš jų išgauti naudingą informaciją, kuria galėtumėte panaudoti svetainės tobulinimui. Jūsų rezultatai tiesgiai priklauso juo duomenų kokybės, jų tikslumo ir prieinamumo. Blogai duomenimis paremti veiksmai, atneš blogus rezultatus. Be to, jūs turite tiksliai žinoti, kaip iš savo svetainės išgauti daugiau informacijos.
Svetainės (verslo) savininkas
Jūs turite savo verslą, esate svetainės savininkas ir jūsų pajamos tiesiogiai priklauso nuo svetainės efektyvumo. Jūs gal būt neturite daug laiko sedėti prie paskyros, bet norite greitai sužinoti, kaaip patikrinti svetainės efektyvumą, pagrindinius rodiklius, susikurti reikiamas ataskaitas. Jūs norite matyti "visą paveikslą" negaišdami tam per daug laiko, nes laukia ir kiti darbai.
Programuotojas prižiūrintis/tvarkantis/kuriantis svetaines
Dažnai programuotojai atsakingi už techninę svetainės dalį, jos spartą. Bet žinodami daugiau, jūs galėsite ne tik lengviau susikalbėti su marketingo žmonėmis, bet ir patys atnešite didesnę naudą įmonei. Be to, kartais ir pačiam tenka diegti Analytics, talpinti kodą, koreguoti nustatymus ir svetainę perduoti klientui. Manau norite, kad klientas gautų pilną paslaugą ir puikiai įdiegtą Analytics paskyrą.
Vadovas, norintis samdyti žmonės, kurie bus atsakinti už svetainės efektyvumą
Jūs neesate tas žmogus, kuris praleis daug laiko Analytics paskyroje. Bet jūs turite žinoti kaip atsirinkti tinkamus žmones. Ko iš jų tikėtis? Kokios apskritai yra Google Analytics galimybės, trukūmai ir t.t. Jūs turite žinoti, kokia informacija prieinama lengvai ir dėl kokios teks pavargti.
Reklamos agentūra
Jūs teikiate reklamos paslaugas įmonėms, tad turite puikiai susigaudyti reklaminių kampanijų analizėje. Jūs turite suprasti visas pagrindines ataskaitas ir metrikas. Turite sugebėti paaiškinti klientui ką jos reiškia ar kokie kampanijų rezultatai yra prasti arba geri.
Svetainių kūrimo įmonė
Dažniausiai svetainę užsakanti žmogus tikėsis ir Google Analytics, tad jūs turėsite pasirūpinti teisingu įdiegimu ir paskyros perdavimu. Neadarykite čia labai dažnai pasitaikančios klaidos. O jei klientas nepageidavo Analytics, tai manau jūsų darbas patarti jam įsidiegti ir kartu tinkamai sureguliuoti.
Tinklaraštininkas (blogeris)
Jei jūs tik šiaip mėgstate rašyti ir blogas daugiau kaip hobis, tai Analytics poreikis pas jus minimalus. Bet jei rimčiau žiūrite į savo blogą, ketinate iš jo uždirbti arba bent jau populiarinti. Jūs rutie žinoti iš kur ateina lojalūs blogo skaitytojai? Kiek straipsnių jie perskaito? Kokie straipsniai jiems labiausiai patinka ir t.t. Tik žinodami, kas patinka skaitytojams, galėsite pritraukti jų daugiau.
Studentas, norintis gilinti žinias ar keisti specialybę
Nesvarbu ką studijuojate dabar, jūs visada galite pakeisti savo specialybę ar darbą. Aš baigiau tikrai ne tą ką dabar darau, bet tai netrukdė man semtis žinių iš visokiausių šaltinių. Tad jei tikrai galvojate keisti kryptį, tai ši knyga yra labai maža investicija.
Knygos turinys
Kas yra Google Analytics?
Galimybės ____________________________________________________ 12
Kodėl reikalingas Google Analytics ____________________________14
Trūkumai______________________________________________________18
Paskyros sukūrimas
Kodo talpinimas į svetainę ____________________________________22
Paskyros nustatymai __________________________________________27
Google Analytics metrikos
Seansai ir naudotojai _________________________________________57
Atmetimo rodiklis ____________________________________________59
Išėjimo rodiklis _______________________________________________62
Laikas puslapyje ir svetainėje _________________________________65
Puikybės metrikos ____________________________________________70
Kas yra gera metrika? ______________________________________77
Standartinės Analytics Ataskaitos
Auditorija __________________________________________________87
Įgyjimas ____________________________________________________120
Elgsena _____________________________________________________152
Konversijos _________________________________________________173
Mikro ir makro konversijos
Įvykiai ir virtualūs puslapiai _________________________________249
Veiksmingos įžvalgos
Tinkintos ataskaitos ________________________________________262
Segmentai __________________________________________________274
Įspėjimai ____________________________________________________291
Anotacijos ___________________________________________________305
Atsakymai į jūsų klausimus
1. Ar knyga yra el. formatu? Ar bus spausdinta?
Taip, knyga šiuo metu prieinama tik el.formatu. Spausdinta gali pasirodyti vėliau.
2. Ar galima gauti sąskaitą-faktūrą?
Taip. Tiesiog parašykite į golcas@gmail.com po pirkimo.
2. Ar galiu užduoti klausimu apie knygą prieš ją perkant ir po to?
Be abejo. Man svarbu, kad jums knyga padėtų, kad jūs rastumėte naudingą informaciją. Tad jei kyla kokių nors abejonių, parašykite man el.paštu golcas@gmail.com ir aš mielai atsakysiu į visus klausimus.
Knygos autorius

Jau beveik 10 metų dirbu web industrijoje. Esu parašęs knygą apie AdWords, sukūręs AdWords mokymus internetu. Dažnai esu pranešėjęs tokiose konferencijose kaip Login ir Ekomercija. Vedu uždarus Google Analytics mokymus įmonėms, konsultuoju įvairius startuolius. Dirbu su įmonėmis Lietuvoje ir Užsienyje, kurių metinės apyvartos viršija 50mln eurų.
Pirmoji knyga žmonėms patiko ir pasirodė naudinga, tad nutariau parašyti antrąją apie Google Analytics. Supratau, kad nors praktiškai visi naudoja šį įrankį, tačiau visų jo galimybių nežino. Šis nežinojimas trukdo jų verslams pasiekti geresnius rezultatus.
Labai dažnai girdžiu tokius klausimus kaip “Nuo ko pradėti?”, “Kas svarbu?”, “Kaip matuoti tikslus?” ir t.t. Knygoje pasistengiau viską išdėstyti paprastai, rėmiausi praktiniais pavyzdžiais, tad manau ji bus suprantama ir naudinga kiekvienam.



