Padidinkite AdWords kampanijų efektyvumą naudodami Lietuvos apskritis

Kiekvienos svetainės reklamos tikslas surasti ir pritraukti tinkamiausius vartotojus, kurie turi didžiausią tikimybę konvertuotis į pirkėjus. Tuo pačiu metu stengiantis vengti srauto, kuris visai nesikonvertuoja.

Ilgą laiką kuriant AdWords reklamas galima buvo pasirinkti tik Lietuvą, t.y. taikyti reklamų rodymą visiems kas gyvena Lietuvoje. Bet, manau, suprantate, kad ne visoms sveainėms ar verslams aktualus yra visas Lietuvos srautas.

Restoranui veikiančiam tik Vilniuje, neįdomūs vartotojai iš Klaipėdos ieškantys kur skaniai pavalgyti. Tad tekdavo parinkti labai tikslius raktinius žodžius, kurie susiję su atitinkamu miestu. Tai apribodavo srautą ir potencialius klientus, nes ne visi į Google paiešką veda “sushi restoranas Vilniuje”. Yra tokių, kurie įveda “sushi restoranas”, bet omeny turi Vilniaus miestą. Tokie žmonės nematydavo reklamos ir neapsilankydavo tame restorane.

Bet jau kurį laiką Google leidžia kampanijas taikyti pagal Lietuvos apskritis. Tai nėra naujiena, tiems kas atidžiai seka Google naujoves, bet ne visi turi tam laiko.

Šiandien mes aptarsime kaip pridėti Lietuvos apskritis ir kaip tai išnaudoti optimizuojant kampanijas.

 

Kaip pridėti apskritis?

Pridėti visas Lietuvos apskritis yra taip pat lengva kaip ir visą šalį. Užeikite į vieną iš savų kampanijų ir tada paspauskite nustatymus.

kampanijos nustatymas

Ten suraskite Vietovės, kur pasirinkote šalį. Paspauskite Redaguoti ir pasirinkite išplėstinė paieška. Atsidarius pasirinkimams turite pamatyti štai tokį vaizdą:

AdWords vietoviu nustatymai

Jame pasirinkite patį paskutinį punktą vietų junginys. Čia jums reikės surašyti visas Lietuvos apskritis. Jūsų patogumui aš jas surašysiu čia:
Alytaus apskritis
Kauno apskritis
Klaipėdos apskritis
Marijampolės apskritis
Panevėžio apskritis
Šiaulių apskritis
Tauragės apskritis
Telšių apskritis
Utenos apskritis
Vilniaus apskritis

 

Pridėję visas apskritis spauskite Ieškoti turite pamatyti štai tokį vaizdą:

 

Vietoviu-rezulatai

 

Atkreipkite dėmesį į du dalykus. Pirma, tai kažkodėl Google neatpažįsta Tauragės apskrities. Nežinau ar čia klaida kokia ar Google tiesiog nepatinka Tauragė :). Antra, turite paspausti rodykle pažymėtą mygtuką, kad likusios apskritys būtų pridėtos. Paspaudę išsaugoti pamatysite visą sąrašą apskričių. Nepamirškite išimti visos Lietuvos, nes šis pasirinkimas išlieka jums pridėjus apskritis.

Jei norite pridėti Tauragę, galima tai padaryti šiek tiek kitaip. Panaudosime taikymą pagal spindulį. Jei paspausite vėl išplėstinė paieška prie vietovių nustatymo, pamatysite tuos pačius pasirinkimus. Spauskite antrą nuo kairės Taikymas pagal spindulį:

taikymas pagal spinduli

 

Į laukelį įveskite Tauragė ir pasirinkite atitinkamą spindulį aplink miestą. Žemėlapyje matysite kiek spindulys apima. Pasirinkę tinkamą spindulį pridėkite prie taikymo. Jūs neapimsite visos apskrities, bet apimsite miestą ir jo apylinkes, kur tikėtina didžiausia vartotojų koncentracija.

Išsaugoję visus nustatymus, galite palaukti savaitę ar daugiau, priklausomai nuo srauto. Nes po kelių dienų tiesiog nebus pakankamai paspaudimų, kad kažką galėtumėte spręsti.

 

Optimizavimo galimybės

Peršokam mėnesį į priekį, kai jau susikaupė pakankamai paspaudimų. Galime pradėti žiūrėti kaip pasiskirsto paspaudimai. Štai vienos iš kampanijų 30 dienų statistika.

 

Paspaudimo kaina pagal apskritis

 

Nieko nuostabaus, kad daugiausia paspaudimų didžiausiuose miestuose. Paspaudimo kaina svyruoja irgi nedaug, bet ji skiriasi. Dabar aiškiai matote, kur galite sumažinti paspaudimo kainą, “prisukti” srautą. Jei jums aktualūs tik tam tikri regionai, kitus visai galite išjungti. Tai sutaupys jums biudžeto lėšų.

Pasižiūrėkime į pajamas ir konversijos rodiklį.

 

Pajamos pagal apskritis

 

Iškarto matosi, kad Kauno apskrities rodiklis beveik dvigubai mažesnis. Klausimas kodėl? Gal išsiaiškinę priežastis galite jį pakelti iki Vilniaus taip padidinami pajamas. Taip pat matome, kad Marijampolės ir Alytaus apskrityje nebuvo visai pirkimų. Tai mes galime ten reklamas sustabdyti arba galime šiek tiek palaukti, kol susirinksime daugiau statistinės informacijos. Viskas priklauso nuo jūsų produkto, vienų pirkimo ciklas ilgesnis, kitų trumpesnis.

 

Ką dar galite padaryti turėdami tokią informaciją?

  • Išjungti apskritis. Jau minėjau, kad aprasčiausas dalykas, kurį galite padaryti, tai atjungti apskritis, kurios jums neneša jokios naudos. Prieš tai darydami, įsitikinkite, kad pralaukėte tinkamą laiką ir turite pakankamai statistinės informacijos.
  • Padidinti arba sumažinti paspaudimo kainą tam tikroms apskritims. Kadangi esate pridėję visas apskritis, tai Google AdWords leidžia procentine išraiška reguliuoti paspaudimo kainą visai apskričiai. Šiek tiek žemiau parodysiu kaip tai daroma.
  • Derinti kampanijas su apskritimis. Jūs galite reklamuoti tam tikrus produktus ar paslaugas skirtingose apskrityse. Tarkim vienur televizoriai geriau perkami, kitur šaldytuvai. Nebijokite perdėlioti savo kampanijas, juk tikslas parduoti kuo daugiau prekių, su kuo mažesnėmis išlaidomis.
  • Taikyti nuolaidas pagal apskritis. Jei viena apskritis perka prasčiau, visada ten galite padaryti specialią nuolaidą ir ją reklamuoti. Taip nepakenksite kitoms ir pagerinsite savo rezultatus.
  • Reklamuoti fizinę parduotuvę. Jei turite ir elektroninę, ir fizinę parduotuvę, tai dabar pastarąją galite reklamuoti AdWords paskyroje, nes žmonės gali pas jus atvykti. Galite siūlyti nemokamai atsiimti prekes jūsų parduotuvėje. Gal tai paskatins prekybą toje apskrityje.

 

Manau sugalvosite dar daugiau įvairių variantų kaip išnaudoti šį taikymą pagal aspkritis. Jei turėsite minutę pasidalinkite komentaruose, o aš papildysiu sąrašą. Netgi pridėsiu jūsų vardą šalią. 🙂

 

Pereikime prie to, kaip reikia reguliuoti kainas. Užeikite į kampanijos nustatymus ir pasirinkite Vietovės.

 

Vietoviu pasirinkimas

 

Pamatysite visas savo pridėtas apskritis. Dar kartą įsitikinkite, kad ištrynėte visos Lietuvos taikymą, kuris buvo pridėtas anksčiau. Susiraskite Kainos pasiūlymo koregavimo stulpelį, turėtų būti pats pirmas. Prie kiekvienos apskrities matote brūkšnelį (pas mane paveikslėlyje jau kai kur procentai).

 

Taikymas pagal apskritys reguliavimas

 

Paspaudus brukšnelį, jums atsidarys kainos redagavimo lentelė. Štai tokia:

 

Kainos mazinimas pagal vietoves

 

Čia jūs galite pasirinkti padidinti kainą ar sumažinti. Šis pasirinkimas veikia panašiai, kaip ir įrenginių kainos nustatymas. Jūs pasirenkat procentą, kuriuo bus padidinta paspaudimo kaina toje kampanijoje, kai vartotojas ieškos jūsų raktinio žodžio būdamas toje apskrityje. Atminkite, kad tai paveiks visus tos kampanijos raktinius žodžius.

Kaip matote, viskas gan paprasta. Svarbiausia sulaukti tinkamo paspaudimo kiekio, pagal kurį galite spręsti kokių veiksmų imtis su atitinkamomis apskritimis.

 

Pabaigai

Pirmas dalykas, kurį dabar turite padaryti, tai užeiti į visas savo kampanijas ir pridėti visas apskritis. Na, nebent jau iškarto žinote, kad jums reikia tik Vilniaus. Palaukite bent mėnesį, kad susirinktų pakankamai paspaudimų. Lyginkite apskritis ir optimizuokite savo kampanijas. Stebėdami rodiklius, nežiūrėkite vien tik į paspaudimus ar jų kainą. Svarbiausia nepamiršti konversijų – jos moka jūsų sąskaitas.

Jei išbandysite taikymą pagal apskritis ir pamatysite rezultatus, brūkštelkite man paštu arba tiesiog čia komentaruose. Būtų įdomu sužinoti kaip jums sekasi. Jei bus pageidavimų straipsnį galėsiu papildyti jūsų patirtimi.