Kodėl nukreipimo puslapiai yra svarbiausia reklamos kampanijų dalis?

Nukreipimo puslapiai

Šiame straipsnyje kalbėsime apie labai svarbų dalyką kiekvienai reklamos kampanijai – nukreipimo puslapius. Plačiąja prasme, nukreipimo puslapis, yra svetainės puslapis į kurį patenka srautas iš įvarių srauto šaltinių. Tai gali būti prekės puslapis arba kategorijos, tai gali būti kontaktų puslapis.

Marketinge nukreipimo puslapis yra suprantamas kiek siauriau. Tai puslapis, kuris buvo specialiai sukurtas tam tikrai reklamos kampanijai. Tai reiškia, kad jis skiriasi nuo įprastų jūsų svetainės puslapių, jis gal būt neturi navigacinio meniu, yra dedikuotas kažkokiam vienam produktui ar paslaugai.

 

Kas reiškia NNRKBNP?

Nukreipimo puslapiai yra neatskiriama kampanijų dalis, jūs negalite jų ignoruoti. Tad:

Niekada
Nepradėkite
Reklamos
Kampanijų
Be
Nukreipimo
Puslapio

Aš nesitikiu, kad jūs atsiminsite šį trumpinį, bet aš tiesiog noriu pabrėžti nukreipimo puslapių svarbą. Viena svarbiausių priežasčių, kodėl turite naudoti nukreipimo puslapius yra ta, jog jie pakelia konversijos rodiklį. Jei tarkim galvojate vartotojus nukreipti tiesiog į titulinį, tai prisiminkite, jog titulinis puslapis yra skirtas visai auditorijai, ten dažnai pateikiama nemažai informacijos, ji gali būti bendrinė. Tuo tarpu specialiai reklamos kampanijai pritaikytas nukreipimo puslapis vartotojo dėmėsį prikausto ten kur reikia. Vartotojas mažiau blaškomas, tad linkęs labiau konvertuotis.

 

Pasižiūrėkite į pavyzdį. Google suvedžiau “akcija nesiojamiems kompiuteriams“:

rde reklamos pvz

 

Kaip matote skelbime yra minima akcija, tad aš nekantraudamas spaudžių šį skelbimą ir patenku čia:

 

rde nukreipimo puslapis

 

Kur tos akcijos? Aš matau tiek visko, kad pradeda skaudėti galvą. Ar aš tikrai turiu tiek laiko, kad aiškintis, kur dabar tos akcijos ir ar išvis jos yra? Ne. Neturi ir dauguma vartotojų.

Aišku, jūs galite sakyti, kad štai keli kompiuteriai priekyje su nuolaida, bet ar tik tiek jų yra? Kaip pažiūrėti visus? Kam tas baneris apačioje? Yra tiek mane blaškančių elementų, kad jie daugiau kenkia, nei padeda.

Aš grįžau į Google ir paspaudžiau žemiau esantį skelbimą:

 

akcija_nesiojamiems_kompiuteriams_-_Google_Search

Ir patenku į tokį puslapį:

 

notebook nukreipimo psl

 

Jau geriau. Aš matau daug kompiuterių, kurie yra aiškiai su nuolaida. Šone yra filtras, tad greitai galiu rasti norimą prekės ženklą ar pasirinkti kitus techninius parametrus. Manęs neblaško jokie baneriai ar kita informacija, galiu ramiai rinktis kompiuterį.

Kaip matote, nukreipimo puslapiai gali būti įvairūs, bet nuo jų priklauso ar vartotojas susidomės ir liks svetainėje ir gal būt konvertuosis arba jis pabėgs.

 

Kokie gali būti nukreipimo puslapiai?

Iš esmės nukreipimo puslapiai patenka į dvi kategorijas: paspaudimo puslapiai ir informacijos rinkimo (lead generation).

Paspaudimo puslapių pagrindinis tikslas įtikinti vartotoją keliauti gilyn į puslapį. Dažniausiai tokie puslapiai naudojami e.komercijoje, kai vartotojas nukreipiamas į savotišką tarpinį puslapį, kuriame detaliau aprašomas produktas ar paslauga. Tokio puslapio tikslas suteikti vartotojui kiek įmanoma daugiau informacijos, pasistengti jį įtikinti, kad verta spausti toliau. Jei mes nukreiptume vartotoją iškarto į pirkimą, jam gali trūkti kokios nors informacijos ir jis gali tiesiog išeiti.

Kartais naudojami ir prekių kategorijos puslapiai, nors jie ir nėra specialiai tam sukurti. Ne visada yra laiko ir resursų sukurti daug nukreipimo puslapių, todėl naudojami egzistuojantys puslapiai. Be to, labai priklauso ir nuo reklamos kampanijos, kartais užtenka vartotoją nukreipti į prekių kategorijos puslapį.

 

Informacijos rinkimo puslapiai skirti gauti tam tikrą informaciją iš lankytojo. Pagrindinis tokio puslapio tikslas gauti el.pašta ar telefoną, kad vėliau šiam vartotojui gali būti siunčiama kažkokia reklaminė medžiaga ar pasiūlymai. Nepainiokite su vadinamu spamu, nes vartotojas sąmoningai atidavė savo duomenis. Bet “ištraukti” iš vartotojo el.paštą nėra taip lengva, dėl to, tokie puslapiai labai detaliai aprašo, ką vartotojas gauna mainais už savo atiduotą el.paštą.

 

Svarbiausi nukreipimo puslapio elementai

Marketinge naudojami nukreipimo puslapiai turi tam tikrus elementus, kurie gali būti naudojami kaip pagrindas, kuriant puslapius. Nesvarbu ar nuspręsite patys juos kurti ar ką nors samdysite, jūs turite žinoti ko reikalauti.

 

Vertės pasiūlymas. Kodėl vartotojas turi pirkti jūsų produktą ar paslaugą? Geriausia, kad tas vertės pasiūlymas būtų trumpas, kad vartotojas spėtų greitai jį perskaityti ir suprasti. Nedėkite ilgų ir sudėtingų tekstų puslapio viršuje, tam galite panaudoti nuorodas arba papildomą informaciją sudėti žemiau.

Vertės pasiūlymas dažniausiai naudojamas antraštėje, pvz. “75% nuolaidą visiems Samsung kompiuteriams“. Labai aišku ir papratas, bei nereikalauja daug pastangų, kad suprasti jas yra siūloma ir kokia nauda vartotojui.

Jei antraštėje nepavyko visko atskleisti galite naudoti sub antraštę, kurioje arba plačiau (bet vienu sakiniu) paaiškinate pasiūlymą, arba jį dar labiau sustiprinate, pvz. “Nemokamas pristatyms perkant nemažiau nei už 300€“.

 

Produkto nuotrauka/video. Jūs būtinai turite pasirūpinti vizualine medžiaga. Vartotojams reikia ne tik teksto bet ir vaizdo ir vaizdą smegenys perpranta 60 000 kartų greičiau nei tekstą. Medžiaga turi būti kokybiška, tikrai nepagailėkite tam resursų. Kokybiškos nuotraukos ir video padidina konversijas.

 

Produkto/paslaugos privalumai. Čia jūs turite aiškiai išdėstyti visus privalumus sujungiant juos su savybėmis. Vartotojas turi žinoti ką gauna: sudėtis, medžiagos, pristatymas, grąžinimas, techniniai reikalavimai ir t.t. Visi vartotojo galimi klausimai turi būti atsakyti, nes kitaip jis nenorės judėti toliau.

 

Atsiliepimai. Idealiu atveju jūs turite turėti atsiliepimus apie produktą ar paslaugą. Tai nebūtinai turi būti išsamūs atsiliepimai, kartais gali užtekti ir vartotojų komentarų ar įvertinimų. Žmonės nori žinotiar dar kas nors pirko jūsų prekęs ir jei taip ką jie mano. Dažniausiai yra išvedami Facebook’o komentarai ar Like’ai. Tai ženklas vartotojui, jog apie produktą yra kalbama.

 

Veiksmas. Vartotojas turi aiškiai matyti ir suprasti kokį veiksmą jis turi atlikti norint gauti reklamauojamą prekę ar paslaugą. Jei jūs norite gauti iš vartotojo el.paštą, tai naudojate formą. Jei tai prekė tai tiesiog matomojte vietoje dedate mygtuką “Pirkti”. Beje, kaip užvadinsite mygtuką irgi turi reikšmę, tad visada gerai pagalvokite.

 

Informacijos nukreipimo puslapyje gali būti ir daugiau, viskas priklauso nuo konkrečios paslaugos ar prekės. Jūs žinote savo verslą ir vartotojus geriau, tad neturėtų būti sunku nuspėti, kokios informacijos reikia vartotojui prieš perkant.

 

Ką turite žinoti prieš kurdami nukreipimo puslapius?

Bet kokia turinio valdymo sistema (CMS) turi galimybę sukurti naują puslapį, tad techninės galimybės neturėtų būti didelė kliūtis. O jei turite programuotoją po ranka, tai gero pasiteisinimo nekurti nukreipimo puslapio nesugalvosite.

 

Tikslas

Be tikslo nesukursite gero puslapio. Koks jūsų kampanijos tikslas, ką norite pasiekti?

 

Auditorija

Jūs turite suprasti kokie jūsų auditorijos tikslai ir kas juos motyvuoja. Kokie klausimai vartotojui gali kilti užėjus į puslapį ar galvojant įsigyti jūsų prekęs ar paslaugą? Atsakymai į šiuos klausimus padės sukurti informatyvesnį puslapį.

Reklamos kanalas

Iš kur ateis srautas į nukreipimo puslapį. Šioje vietoje svarbu, jog vartotojas suprastu, kad nukreipimo puslapis yra reklamos tesinys. Tai reiškia, kad tiek dizainas, tiek informacija ir jos pateikimo stilius turi būti toks pat kaip ir reklamoje. Jei vartotojams pasirodys, jog jie ne čia pataikė, tai jie tiesiog išeis.

Techniniai auditorijos duomenys

Čia mes kalbame apie įrenginius (kompiuteris, telefonas), naršykles ir jų versijas, monitorių raišką. Nes jei vartotojai dažniausiai apsilanko iš telefonų, tai jūs negalite daryti puslapio, kuris nepritaikytas mobiliems įrenginiams.

 

 

Ko neturi būti nukreipimo puslapyje?

Jei norite, kad vartotojas iškarto nepabėgtų ir bent jau skirtų kelias akimirkas susipažinti su jūsų nukreipimo puslapių, stenkitės vengti šių dalykų:

Per daug teksto

Kalbant bendrai, žmonės nemėgsta daug skaityti, tad pasistenkite jų nevarginti ilgais tekstais, ypač jei tai nėra būtina. Išimtis gali būti labai brangūs ar sudėtingi produktai. Bet ir tai būtų geriau pagalvoti įvarius būdus kaip sumažinti skaitymo laiką. Gal panaudokite video ar nuotraukas.

Neprašykite vartotojo duomenų, jei tai nėra būtina

Žinau, ką dažniausiai mąsto marketingo skyrius ar vadovai “pabandome paimti vartotojo el.paštą, gal pasiseks, išsiųsim jam vėliau įvairių akcijų”. Nedarykite to. Jei paslaugai ar produktui suteikti nebūtina informacija apie vartotoją, tai jos ir neprašykite. Visada turėkite omeny savo svarbiausią tikslą, nepridėkite formų vien tik dėl to, kad galite.

 

Iššokantys pranešimai (pop up’ai)

Manau žinote, kas yra pop up’ai, ir spėju jums jie nepatinka. Tai kodėl manote, jog jie patinka vartotojams? Tam tikrose vietose, jie veikia puikiai, nors ir nervina. Tačiau nukreipimo puslapis turi tik vieną tikslą ir pop up’as tik blaško vartotoją. Bent jau šioje vietoje nenaudokite jokių pop up’ų.

 

Nenaudokite nuotraukų iš interneto

Beveik visi vartotojai gali atskirti tikras nuotraukas nuo tų, kurios buvo paimtos iš interneto. Nerizikuokite. Jei turite gerą produktą, pasirūpinkite geromis jo nuotraukomis. Jei tai paslauga, tai fotografuokite žmonės besinaudojančius ta paslauga. Visada yra geriau pateikti ne tokias meniškas ar profesionalias savo nuotraukas, nei rasti kažką internete.

 

Pabaigai

Žinau, kad nevisada išeis pagaminti ir naudoti nukreipimo puslapius, bet pasistenkite tai daryti kiek įmanoma dažniau. Rezulatai turėtų būti pastebimi, bet kartais tam reikia laiko. Jei niekada nenaudojote, nukreipimo puslapių, tai jūsų pirmasis pagamintas puslapis gali gauti ne toks geras, kokio tikėjotės. Su laiku jie gausis vis geresni ir efektyvesni.

Svarbu, kad įmonėes viduje visi suprastų jų naudą ir reikalingumą, kitaip bus sunku “pramušti” resursus jų gamybai.