Neturite konversijų svetainėje? Naudokite Išmaniuosius Tikslus

Neturite konversijų svetainėje-

Norėdami protingai išleisti pinigus reklamai, turite žinoti ką už tai gaunte. Logiška, taip? Svetainėje jūs tai žinote stebėdami konversijas – naudingus veiksmus, kuriuos vartotojas turi atlikti jūsų svetainėje.  Kai kurie iš jūsų naudojate AdWords konversijas arba konversijas iš Google Analytics paskyros. Žinoti, iš kur atkeliavo konversija yra neįkainuojama, nes būtent pagal tai jūs optimizuojate savo raktinius žodžius, skelbimus, banerius, svetainę ir t.t.

Bet ką daryti jei svetainėje nėra konversijų?

Yra tikrai nemažai svetainių, kurios gal neturi būdų kaip išmatuoti konversijas arba neturi techninių pajėgumų tą padaryti. Tokiam atvejui Google pristatė Išmaniuosius tikslus.

 

Kas yra Išmanieji tikslai?

Išmanieji tikslai yra Google algoritmu identifikuoti vertingi lankytojai jūsų svetainėje. Kaip gi Google identifikuoja tuos vertingus lankytojus? Google Analytics naudoja milijonai svetainių, nemažai svetainių yra davusios leidimą anonimiškai stebėti jų informaciją apie konversijas. Remiantis šia informacija ir tokiais rodikliais kaip išbuvimo laikas, puslapių peržiūros, įrenginys, šalis, naršyklė Google gali lengvai identifikuoti tuos, kurie turi didžiausią tikimybę konvertuotis.

Svarbu atsiminti, kad Išmanieji tikslai nematuoja jokių veiksmų jūsų svetainėje. Jokių kodų kurti ir talpinti į svetainę irgi nereikia. Juos tiesiog reikia įjungti Google Analytics paskyroje.

 

Kaip įdiegti Išmaniuosius tikslus?

Norėdami įjungti Išmaniuosius tikslus, Analytics paskyroje viršuje spauskite Administratorius. Tada pasirinkite Tikslus dešiniame stulpelyje. Atsidariusiame puslapyje spauskite Naujas Tikslas.

Ismaniuju tikslu kurimas

Kuriant tikslą vienas iš pasirinkimų bus Išmanusis tikslas. Pasirinkit jį ir išsaugokite tikslą. Jei pastebėjote, pas mane jo negalima pasirinkti. Kodėl?

Norėdami naudoti Išmaniuosius tikslus turite būti sujungę savo Google Analytics paskyrą su AdWords paskyra ir gavę bent 500 paspaudimų iš AdWords.

Jei atitinkate šias sąlygas, tai galėsite įjungti Išmaniuosius tikslus ir jais naudotis.

Dar vienas svarbus dalykas, jei pastebėsite, jog negalite naudotis šiais tikslais. Užeikite į Paskyros nustatymus ir pasižiūrėkite ar yra uždėta varnelė šioje vietoje:

 

Paskyros nustatymai

 

Kai įjungsite Išmaniuosiu tikslus, galėsite matyti jų statistiką specialioje ataskaitoje. Ją rasite prie kitų tikslų:

 

Išmanieji_tikslai__tik_„AdWords“_srautas__-_Google_Analytics

 

Jūs galėsite palyginti lankytojus, kurie Google manymų yra labai vertingi su likusiais. Iš mano įdėto pavyzdžio iškarto matosi, kad vartotojai, kurie buvo priskirti išmanieiems tikslams peržiūri žymiai daugiau puslapių ir išbūna žymiai ilgiau.

 

Ką daryti su Išmaniaisiais tikslais?

Išmanieji tikslai veikia lygiai taip pat kaip ir kiti tikslai, vadinasi juos galima importuoti į AdWords ir optimizuoti reklamas. Jei nežinote kaip importuoti, tai trumpai priminsiu. Keliaukite į AdWords paskyrą, spauskite viršuje Įrankiai ir pasirinkite Konversijos.

Konversijos_–_„Google_AdWords“

 

Importuokite Išmaniusius tikslus į AdWords ir jums atsiveria galimybė optimizuoti savo reklamas konversijoms. Jeigu prieš tai mokėjote už paspaudimą, tai dabar galite keliauti į Kampanijos nustatymus ir pakeisti statymo būdą į konversijas. Tiesa, iškarto to padaryti nepavyks, turite palaukti kol prisirinks daugiau konversijų.

Be to, nustatydami MUK (mokestis už konversiją) pasirinkimą, turėsite įvesti konversijos kainą. Tad turėsite ją paskaičiuoti patys. Tai paprasta: jūs išleidote 500€ reklamai ir gavote 50 išmaniųjų tikslų, tai už vieną tikslą sumokėjote 10€ (500€/50€). Tad pasirinkdami optimizavimo galimybes, galite įvesti 10€ kainą ir AdWords pasistengs pritraukti daugiau konversijų už šią kainą.

 

Svarbu. Išmanieji tikslai turi ir tam tikrus apribojimus:

  • jūs negalite tinkinti ar redaguoti Išmaniuosiu tikslus pagal savo norus
  • vienam rodiniui galite turėti vieną Išmanųjį tikslą
  • kaip ir kiti tikslai Išmanusis tikslas užims 1 iš 20 jūsų tikslų vietų
  • Išmanieji tikslai neprieinami mobilioms aplikacijoms

 

Pabaigai

Nors Išmanieji tikslai tikrai gali padėti kai kurioms svetainėms, kurios neturi galimybių kitaip išmatuoti konversijas, aš nerekomenduojų jų naudoti tada, kai jau turite aiškias konversijas. Jeigu jūs jau turite konversijas, kurias matuojate per Google Analytics, galite net nenaudoti Išmaniųjų. Didžiausia to priežastis yra ta, kad jūs vistiek tiksliai nežinote, pagal ką Google identifikuoja tuos vertingus lankytojus. Tad žvelkite į šiuos tikslus su dalele skepticizmo. Jei jūs sėkmingai matuojate vartotojo veiksmus svetainėje, matote konversijas, esate įsivertinę jas, tai palikite Išmaniuosius tikslus ramybėje – jie ne jums.

Tačiau jei turite svetainę, kurią reklamuojate per AdWords ir dabar ten nėra jokių konversijų, ir jūs nežinote/negalite jų įdiegti, tai tikrai išbandykite Išmaniuosius tikslus. Tik nepamirškite stebėti kas vyksta su skambučiais ar el.laiškais į jūsų įmonę. Nes teoriškai pradėjus optimizuoti kampanijas remiantis išmaniaisiai tikslais, jūs turite gauti daugiau kokybiško srauto, tai reiškia, kad turite gauti ir daugiau užklausų.