Lietuvos el.parduotuvių po pirkiminės elgsenos analizė

Naršyti jūsų el.parduotvėje gali bet kas, tačiau apsiperka tik keletas procentų. Vartotojo apsipirkimas jūsų parduotuvėje yra labai reikšmingas įvykis. Ir ne dėl to, kad jūs pardavėte prekę ir uždirbote pinigų, bet dėl to, kad vartotojas nutarė pasitikėti jumis, jūsų verslu, jūsų parduotuve. Tokiems žmonėms parduoti antrą kartą yra žymiai lengviau, o ir ROI (investicijos grąža) yra bene didžiausia. Bet ar visos parduotuvės išnaudoja šį faktą? Kalbėdami apie po pirkiminę elgseną mes galime analizuoti šį procesą tiek iš vartotojo pusės, tiek […]

Skaitykite toliau įsigiję vieną iš šių prenumeratų:

Mėnesiui

9€

  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti

Metams

69€

(sutaupote 39€)
  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti
Jei esate verslas turime atskira planą Verslui metams

Jau turite paskyrą? Prisijunkite