Kodėl jūs turite svetainę? Tikiu, kad dauguma pateiktų kažkokį atsakymą. Jei tai būtų el.parduotuvė, tai sakytumėt, jog parduoti prekes ar paslaugas. Kitu atveju tai gali būti registracijos iš kurių jūs gaunate duomenis ir tada vėliau tuos duomenis naudojate savo tikslais. Gal būt, tai turinio svetainė, kur vartotojai ateina mėgautis jūsų turiniu nemokamai, bet jūs uždirbate iš reklamos. Galiausiai svetainė gali būti tiesiog reprezentacinio pobūdžio, kur vartotojas gali ateiti paskaityti apie įmonę, surasti kontaktinius duomenis.
Daugeliu atveju jūs stebite svarbiausius vartotojo atliekamus veiksmus svetainėje (pirkimas, registracija), kitaip tariant – konversijas. Ir jei taip darote, jau esate šaunuoliai. Bet tai, tik viršūnėlė. Tai tik dalis vaizdo, nes tikrai ne visi apsilankiusieji atlieka tuos veiksmus. Ką daro likusieji? Ir tie likusieji yra absoliuti dauguma.
El.parduotuvės konversijos rodiklis dažniausiai būna nuo 1-3%. Kartais gali būti ir didesnis, bet tai daugiau išimtis. Jei jūsų svetainėje reikia registruotis, tai registracijų procentas būna nuo 8-20%. Taigi vienu ar kitu atveju ką veikia likusieji 80-97%. Absoliuti dauguma neperka arba nesiregistruoja, ar jie jums kažkuo naudingi? Be abejo. Bet kaip sužinoti kuo ir kiek tai vertės atneša jūsų verslui.
Ir kas įdomiausia jūs vertinat kanalų efektyvumą remiantis būtent tais keliais procentais gerųjų vartotojų. Jei jūsų mokamu kanalu pritrauktas vartotojas neatliko jūsų norimo veiksmo, tai jūs teigiat, kad jis yra netinkamas. Jūs mažinat išlaida tam kanalui, eliminuojat raktinius žodžius, grupes, banerius ir t.t. Jūs optimizuojat reklamas remiantis šiais duomenimis, tiksliau tik 3% šių duomenų.
Aš sakau, kad tai yra nesamonė. Tai minimumas ką galite padaryti. Bet ar įmanoma pasiekti aukštų rezultatų darant tik minimumą?
Aš nemanau.
Mikro ir Makro konversijos
Mums reikia pažvelgti giliau ir tam mes naudosime Mikro ir Makro konversijas. Makro konversijos dažniausiai yra viena pagrindinė konversija jūsų svetainėje. Tarkim el.parduotuvės atveju, tai yra tiesiog prekės pardavimas, nes tai yra svarbiausias veiksmas svetainėje, atnešantis pinigus. Tuo tarpu mikro konversijos yra šiek tiek mažiau svarbūs veiksmai, bet vienaip ar kitaip nešantis vertę. Tai gali būti kokio nors specialaus puslapio pamatymas, skačiuoklės ar kito įrankio panaudojimas, video perziūra ir t.t. Tai veiksmai, kurie tiesiogiai neatneša jums pinigų, bet jie daro įtaka pardavimams ilgalaikiu laikotarpiu.
Pats papraščiausias pavyzdys yra naujienlaiškio prenumerata. Jūs gi iškarto pinigų negaunate, bet kažkada vėliau siunčiate jiems naujienlaiškius, kurių dėka vartotojas įsigyja prekę ar paslaugą. Tad prenumerata kaip ir nėra makro konversija, bet pakankamai svarbus veiksmas, taip? Tai jis ir tampa mikro konversija.
Naujienlaiškio prenumeratos pavyzdys gan akivaizdus. Bet ką daryti, kai neturite naujienlaiškio prenumeratos. Galite pažvelgti į savo svetainę ir bandyti logiškai išmąstyti. Jei, tarkim, turite skaičiuoklę, kredito ar paskolos, tai žmonės ja pasinaudoję greičiausiai labiau bus linkę iš jūsų imti paskola. Video peržiūra irgi gali turėti teigiamą poveiki makro konversijoms, tad jo peržiūra irgi gali būti mikro konversija.
Aišku, tų veiksmų įtaką galima išmatuoti Google Analytics pagalba.
Kokios gali būti mikro konversijos?
Mikro konversijos iš esmės gali būti bet kas, kas jūsų manymu anksčiau ar vėliau daro įtaką pardavimams. Kad būtų aiškiau, galime aptarti kelias mikro konversijas. Tai tikrai nėra baigtinis sąrašas, bet gali jums padėti labiau suprasti mikro konversijas.
Tam tikro puslapio aplankymas gan dažnai būna mikro konversija. Ypač jei svetainėje mažai veiksmų. Juk, pavyzdžiui vartotojas užėjęs į kontaktų puslapį yra žymiai vertingesnis, nei tas kuris to nepadarė. Preziumuojame, kad jis nori kreiptis į šią įmonę, gal ieško adreso ar telefono. Tad tai gali būti mūsų mikro konversija.
Parsisiuntimai ir registracijas bene lengviausiai identifikuojama mikro konversija. Vartotojas atlieka aiškų veiksmą ir visais atvejais palieka savo kontaktinius duomenis, kurie vėliau naudojami marketinginiais tikslais.
Tam tikrais atvejais, ypač jei turite turinio svetainę, įsitraukimo metrikos (išbuvimo laikas, peržiūros/sesiją) gali būti laikomos mikro konversija. Jei mes turime daug turinio svetainėje, tai mes preziumuojame, kad tie vartotojai, kurie labiau įsitraukia, sugeneruoja daugiau pajamų iš reklamos.
Pasižiūrėkime vieną pavyzdį. Tai vienos svetainės apačia (footeris).
Rodyklėmis aš pažymėjau galima mikro konversijas. Kiekviena iš jų gali prisidėti prie pardavimo, tad tampa svarbiu veiksmu.
Grįžtant prie ankstesnio teiginio, kad absoliuti dauguma neperka ar nesiregistruoja. Dabar mes turime kiek kitokį vaizdą.
Dabar jūs matote žymiai pilnesnį vaizdą. Galima sakyti, kad tik trečdalis vartotojų nėra jums naudingi. Be abejo, pas jus gali būti kitoks vaizdas. Jūs gal turėsite mažiau arba daugiau mikro konversijų, bet jų skaičius nėra svarbus. Svarbiausia, kad jūs identifikuotumėt visas jums tinkamas mikro konversijas. Net jei tai tik viena mikro konversija, jūs jau pažengsite žingsniu į priekį. Jūs matysite daugiau informacijos nei prieš tai ir galėsite priimti protingesnį sprendimą.
Bei nepergyvenkite dėl kažkokios dalies vartotojų, kurie neatliko nei makro, nei mikro konversijos. Visada bus tų, kurie bouncina (išeina pamatę tik vieną psl.). Kiekviena svetainė turi savo atmetimo rodiklį.
Bet tai, tik pirmas žingsnis. Identifikuoti konversijas ir jas išmatuoti. Kitas žingsnis, suprasti kokią naudą tai atneša jūsų verslui? Nes prie pardavimų jūs matote aiškią vertę. O kaip su mikro konversijomis?
Kokia mikro konversijų nauda jūsų verslui?
Labai geras klausimas, kurį reiktų užduoti visada, kai kalba eina apie svetaines, optimizavimus, išlaidas reklamai ir t.t. Jūs turite kiekvienai identifikuotai mikro konversijai priskirti ekonominę vertę, t.y. kiek tiksliai eurų ar centų ji jums atneša.
Tai padaryti yra lengviau negu jūs įsivaizduojate.
Naujienlaiškio prenumerata
Čia vertę priskirti lengviausia. Jums tereikia pasižiūrėti kiek pajamų sugeneravote iš savo paskutinių naujienlaiškių. Kuo ilgesnį laiko tarpą paimsite, tuo bus tikslesnis paskaičiavimas. Padalinkite tas pajamas iš išsiųstų naujienlaiškių skaičiaus.
Pajamos iš email / Išsiųstų sk. = vieno naujienlaiškio vertė
Dabar žinote, kiek pajamų vidutiškai sugeneruoja vienas gavėjas ir galite priskirti jūsų mikro konversijai vertę.
Katalogo parsisiuntimas
Labai panašiai darome ir su katalogo parsisiuntimais. Tiesa, čia jau priklauso nuo katalogo turinio, ir ką jūs norite, kad vartotojas padarytų parsisiuntęs katalogą. Jei norite kad su jumis susiektų (skambintų ar rašytų), tai jums reikia pasižiūrėti kiek užsakymų sugeneruoja žmonės, kurie parsisiuntė katalogą. Tada dalinkite tą sumą iš katalogų parsisiuntimų skaičiaus.
Pajamas iš skamb. / Parsisiuntimai = vieno parsisiuntimo vertė
Jei norite tiksliai žinoti, kad skambino būtent iš katalogo įdėkite ten unikalų telefono numerį arba el.paštą. Taip nesumašysite užklausų su kitomis.
Demo registracija
Kas yra ta demo registracija? Dažniausiai tokias turi įmonės parduodančios sudėtingus sprendimus ar paslaugas. Tokiu atveju klientas pirma registruojasi produkto demonstravimui ir kartu su įmonės atstovu viską aptaria. Pardavimo ciklas čia dažniausiai gan ilgas, nes kaina būna nemaža. Be to, atsiranda ir techninio įgyvendinimo niuansų. Tokiu atveju visada geriausia matuoti šias registracijas ir jas įsivertinti, nes pardavimas gali ateiti žymiai vėliau. Jūs turite žinoti, kiek žmonių po demo registracijos susitinka su įmonės atstovu ir kiek iš tų kurie išklausė demonatraciją tampa klientais, bei kokia užsakymo vertė. Tada tiesiog padalinate tą sugeneruotą vertę iš demo registracijų skaičiaus.
Pajamos iš demo/ Registracijų sk. = vienos registracijos kaina
Video peržiūra
Čia yra šiek tiek sudėtingiau, nes dažniausiai nėra tiesioginio sąryšio su pardavimu. Ką daryti? Jei video yra bendrinis, daugiau “apie” tipo, tarkim apie imone, tai tada reikia imti numanomą vertę (apie tai neužilgo). Jei video vaizduoja konkretų produktą ar paslaugą, galima bandyti paskaičiuoti jos pajamas ir padalinti iš peržiūrų. Tai irgi nebus labai tikslu, bet jūs galėsite bent kažkiek įsivertinti video peržiūras.
Pajamos iš video / Peržiūrų sk. = vienos peržiūros vertė
Išbuvimo laikas
Kartais žmonės išbuvę ilgiau yra linkę labiau konvertuotis. Jei jūs pastebite kad taip yra, tai galite sukurti mikro konversiją paremtą išbuvimo laiku. Jūs galite pasižiūrėti kiek tokie žmonės sugeneruoja pajamų ir padalinti iš visų, kurie praleidžia tiek laiko svetainėje. Tikrai ne visi, kurie ilgai išbūna perka, bet dabar jūs žinosite, kiek vidutiniškai vienas toks lankytojas atneša pajamų.
Pajamos iš išbuvusių Xmin. / Tokių lankytojų sk. = vieno lank. vertė
Štai pavyzdys kaip atrodo vienos el.parduotuvės vartotojai išbūnantys ilgiau nei 10min.
Tai tik pavyzdys ir laiko tarpą reikia derinti. Bet aiškiai matosi, jog tie kurie išbūna ilgiau nei 10min, linkę pirkti labiau. O gal tiesiog žmonės reikia tiek laiko, kad kažką pirktų. Bet yra ir tokių kurie išbūna mažiau, bet irgi perka.
Kontaktų puslapis
Irgi prie tokių, kur sunkiau atsekti atnešamą naudą. Prieš tai užsiminiau apie numanomą vertę ir sakiau, kad apie ją vėliau. Tai čia mes ją ir panaudosime. Manau visi sutinka jog asmuo užėjęs į kontaktų puslapį yra vertingesnis, nei tas, kuris to nepadarė. Tad dabar belieka toki vartotoja įvertinti, ir ta vertė gali būti bet kokia. Svarbiausia, kad ji būtų priskirta. Jūs galite skaičiuoti taip: per dieną mums paskambina 10 žmonių, reiškia per mėnesį apie 300. Per tą mėnesį mes uždirbame 10 000€. Vadinasi, kad vienas paskambinęs vidutiniškai mums atneša 330€ pajamų. Iš Google Analytics jūs žinote, kad kontaktų puslapį aplanko 1000 žmonių per mėnesį. Tai vienas apsilankymas vidutiniškai sugeneruoja 10€. (10 000€/1000 lankytojų). Jei jums atrodo per didelis skaičiųs, padalinkite jį dar iš dviejų ir gausite 5€.
Numanoma vieno apsilankymo vertė
Tai nebus 100% tikslu, bet to ir nereikia. Vėliau suprasti kodėl.
Beje, numanoma vertę galite naudoti ir prie išbuvimo laiko, video peržiūrų ir t.t. Nes ne visur turėsite pajamas. Pas mane bloge nėra pajamų, bet aš tiesiog nusprendžiau, kad vartotojas peržiūrėjęs 7 puslapius per vizitą, man yra naudingas, jis ilgai skaito mano turinį. Ir aš tokį vartotoją įvertinsiu 1€.
Taigi įvertinom visas mikro konversijas.
Grįžtam prie mūsų grafiko ir matom dabar jau tokį vaizdą.
Anksčiau, jei būtumėt žiūrėję vien tik į pardavimus, jūsų svetainės generuojama vertė būtų 3000€. Dabar ji vos ne dvigubai didesnė. Ir jūs žinote, kiek kiekviena konversija jums atneša ekonominės naudos. Tai gal nėra tas pats kaip euras sąskaitoje, bet tai galimos pajamos.
Kanalų efektyvumas su mikro konversijomis
Jūs matote iš kur atėjo kiekviena konversija ir dėl to galite tiksliau įvertinti kanalo efektyvumą. Jei anksčiau žiūrėjote tik į pajamas dabar galite pridėti ir mikro konversijas ir pasižiūrėti ar be pajamų šis kanalas dar kažkuo naudingas.
Iškarto matysite, kurie kanalai kokias mikro konversijas atveda. Šalia dar galite pridėti ir jų sugeneruojamą vertę. Dabar galėsite priimti žymiai informatyvesnį sprendimą. Iš lentelės matosi, kad AdWords neatneša daug pardavimų. Bet šis kanalas yra labiau linkęs pritraukti naujienlaiškius, tai galite atitinkamai sumažinti jam biudžetą ar pakoreguoti konversijos kainą. Taip pat galite optimizuoti ir nukreipimo puslapį ir skelbimus. Tokiu būdų gal dar labiau padidinsite šias mikro konversijas. Jei būtumėt žiūrėjęs tik į pardavimus, gal būt išvis atsisakytumėt šio kanalo.
Kiekviena svetainė turės skirtingus kanalus ir savo mikro konversijas. Svarbu, kad jos po truputi pridėtumėte, kad ir po vieną mikro konversiją. Be to, jums nebūtina turėti jų 10, jūs galite susitelkti į vieną konversiją ir žiūrėti kaip tai daro įtaką galutinėms pajamoms.
Kanalų optimizavimas ir naujos vertės
Dabar turite kelias mikro konversijas, jūs matote iš kur jos ateina ir atitinkamai optimizuojate kanalus. Ką daryti toliau? Prisiminkite, kad kai kurios jūsų konversijos galėjo būti numanomos vertės. O ir kitos nors ir paskaičiuotos, bet vistiek rėmėsi kažkokiu vidurkiu ir tai nėra 100% tikslu.
Dabar jums reikia stebėti, ar susikoncentravimas į tam tikras mikro konversijas tikrai turėtjo įtakos jūsų galutiniams pardavimams. Tikrai ne visos konversijos prisidės prie pardavimų didėjimo.
Po mėnesio ar daugiau jūs galite perskaičiuoti savo mikro konversijų vertę. Jei pastebėsite, kad susikoncentravimas į naujienlaiškius turėjo teigiamos įtakos pajamoms, t.y. mėnesio pajamos pakilo. Tai galite pakoreguoti jos vertę ir toliau koncentruotis į šią mikro konversiją.
Tas pats ir su kitomis mikro konversijomis. Jūs taip pat galite sumažinti vertę ar netgi išjungti mikro konversiją jei suprasite, kad ji niekaip neprisidėjo prie bendrų pajamų.
Kiek laiko reikia laukti priklauso nuo jūsų verslo. Vieniems tai gali būti mėnuo, kitiems 6 mėnesiai. Svarbiausia visada grįžti ir patikrinti ar mikro konversijos prisideda prie pajamų.
Beje, net jei mikro konversija ir neprisideda prie pajamų, bet ji jums yra svarbi, jūs ją galite palikti ir matuoti. Jei jūs norite žinoti iš kur ateina naujienlaiškiai ar demo registracijos, jums nekas netrukdo jas toliau sekti. Įtaka pajamoms yra pageidautina, bet nebūtina. Gal jūs tiesiog norite žinoti iš kur ir kiek yra tam tikrų mikro konversijų.
Tačiau yra vienas BET…
Ne visos mikro konversijos automatiškai patenka į jūsų analitinę platformą. Kai kur reikia pirma padirbėti ir pasirūpinti, kad informacija patektų į Google Analytics (ar kitą).
Je turite el.komercija pasijungę svetainėje, tai jūs jau matuojate savo makro konversijas, matote pajamas, visus pirkimus ir t.t.. Bet daugumoje atveju mikro konversijas išmatuoti šiek tiek sunkiau.
Tam galima naudoti įvairius būdus, bet vienas iš populiariausių yra įvykiai ir virtualūs puslapiai.
Įvykiai ir Virtualūs puslapiai
Įvykiai ir virtualūs puslapiai yra vienas iš būdų, kuris leidžia išmatuoti tam tikrus veiksmus, kurių pagal nutylėjimą nematuoja Google Analytics. Dažniausiai tai būna paspaudimai ant įkonų, el.paštų arba vadinamieji pop up’ai.
Priežastis kodėl Google Analytics jų nematuoja yra ta, jog atlikus tuos veiksmus neįvyksta puslapio perkrovimas. O kaip žinia, Google Analytics kodas suveikia tik tada kai įvyksta puslapio perkrovimas, t.y. jūs aiškiai matote kai atlikę veiksmą puslapis pradeda krautis iš naujo.
Tad tokiems veiksmams galime naudoti arba įvykius, arba virtualius puslapius. Pradėkime nuo Įvykių.
Įvykiai
Jei dažnai naršote įvairias svetaines, tai tikrai pastebėjote, kad paspaudus tam tikras vietas puslapis nepersikrauna, bet atsiranda kažkoks papildomas elementas. Štai pavyzdžiui šioje svetainėje, viršuje yra dvi ikonos: skype ir rašyti laišką.
Nei vienas iš sių veiksmų nebus matuojamas Google Analytics, kitaip tariant jūs nežinosite, kiek kartų kas nors paspaudė šias dvi ikonas. Bet tai gan svarbūs veiksmai, manau jūs norite žinote, iš kur ateina vartotojai norintys jums parašyti. Tad čia jūs galite panaudoti įvykius ir išmatuoti šiuos veiksmus.
Čia reikės programuotojo pagalbos, nes jūs turėsite įdėti nedidelį koduką į svetainę. Kodukas atrodo štai taip:
ga('send', 'event', 'kategorija', 'veiksmas', 'pavadinimas', vertė);
Jūs turite žinoti, ką įrašyti mano paryškintose vietose. Taigi jūs galite parinkti, kategoriją, veiksmą ir pavadinimą. Vertę nurodyti nebūtina, nes galite parinkti ją ir Google Analytics paskyroje. Kitu atveju galite nurodyti ir jūsų apskaičiuota mikro konversijos vertę, pvz. 0.5. Tik nerašykite valiutos ženklo, tik paprasti skaičiai.
Į kategoriją žiūrėkite kaip į grupę veiksmų. Jei matote, kad turėsite daug įvykių iš vienos kategorijos, pvz. Kontaktai, tai galite keliems įvykiams naudoti tą pačia kategoriją. Tai bus kaip grupavimas. Vietoj veiksmo galite įrašyti, tiesiog veiksmo pavadinimą: paspaudimas, išsiuntimas, parsisiuntimas ir pan. Na, o pavadinimą įraykite tokį, kad suprastumėte kas tai per veiksmas.
Pasižiūrėkime į pavyzdį. Tikrai visi matėte kontaktų puslapius, kur nurodomi kontaktiniai darbuotojų ar skyrių el.pašto adresai.
Tarkim aš noriu žinoti, ne tik kiek paspaudimų sulaukia šie adresai, bet ir ant kokių adresų spaudžia dažniausiai. Tai aš turiu programuotojui paruošti štai tokį kodą:
ga('send', 'event', 'Kontaktai', 'Paspaudimas', ‘klientams@open24.lt’, 0.2);
Kaip kategoriją aš pasirinkau Kontaktai, nes matau, kad bus keletą įvykių iš tos pačios serijos. Tad man juos patogiau sugrupuoti į vieną grupę. Toliau eina veiksmas, tai tiesiog paspaudimas. Na ir vietoj pavadinimo aš rašau konkretų el.paštą. Vertę pasirinkau kaip 0.20€. Aš turiu paruošti tiek tokių kodų, kiek yra skirtingų el.paštų, kad kiekvienas turėtų savo.
Tada šiuos kodus duodate programuotojui ir pasakote, kad jie turi būti siunčiami į Google Analytics paspaudimo metu. Praktiškai visi programuotojai tikrai supras kaip šį dalyką padaryti.
Dabar po kiek laiko užsukite į Google Analytics. Keliaukite į Elgsena>Įvykiai ir ten rasite visą reikiamą statistiką.
Viršuje jūs galite pasirinkti tarp kategorijos, veiksmo ir pavadinimo. Darbar belieka išsitraukti šią statistiką ir perkelti į ejselio lentelę, kur yra likusios jūsų konversijos.
Virtualūs puslapiai
Tai yra labai panašu į įvykius, skiriasi tik kodas ir ataskaita, kur atvaizduojami virtualūs puslapiai. Aš manau tikrai žinote kas yra pop up’as. Dažnai tai siejama su kažkokia reklama svetainėje, bet kartais tai būna tiesiog vidiniai puslapiai, kurie padaryti būtent tokiu principu.
Štai Danija.lt turi du pop up’us. Vienas ant paspaudus ant dydžių lentelės, kitas apie pristatymo sąlygas.
Šie du paspaudimai (puslapiai) nebus matomi Google Analytics, dėl tos pačios priežasties – neįvyko puslapio perkrovimas. Tad jums reikia rankiniu būdų nusiųsti juos į Analytics. Tam naudojame štai tokį koduką:
ga('send', 'pageview', ‘/puslapio-kelias');
Tik čia jums reikia nurodyti tik vieną dalyką – puslapio kelią. Tai tas pats kas nuoroda. Mano pažymėtoje vietoje turite įrašyti pavadinimą bet tarpų, be lietuviškų raidžių, lyg tai būtų tikra jūsų svetainės nuoroda. Bet jūsų įrašyta nuoroda turi būti unikali.
Grįžtant prie pavyzdžio aš paruoščiau tokį kodą:
ga('send', 'pageview', ‘/dydziu-lentele‘);
Vėlgi, jums reikės programuotojo, bet šio kodo dėjimas toks pats kaip ir įvykių ir programuotojas tikrai žinos kaip jį idėti. Kaip matote parinkau tokį pavadinimą, kad man būtų aišku, kad vartotojas atidarė dydžių lentelę.
Dabar mano pop up’as matomas Analytics ataskaitose ir aš galiu tiksliai žinoti, kiek žmonių spaudė ant šios nuorodos. Šie virtualūs puslapiai atvaizduojami įprastoje Google Analytics ataskaitoje Elgsena>Svetainės turinys>Visi puslapiai.
Kadangi virtualūs puslapiai yra traktuojami kaip ir įprasti puslapiai, neprisižaiskite su jų pridėjimu. Naudokite ten, kur tai atrodo logiška, tarkim, mano minėtu atveju kai vartotojas spausdavo ant dydžių lentelės ir jam atsidarydavo pop up’as praktiškai per visą puslapį. Tai iš dalies galima sakyti kaip normalus puslapis, tik kitaip veikiantis. Tad tokiu atveju logiška naudoti virtualų puslapį. Kitu atveju galite naudoti įvykius.
Pabaigai
Svarbiausia, ką turite suprasti, kad yra ne tik jūsų pagrindinis veiksmas, bet ir papildomi (mikro konversijos), kurie jums gali atnešti ekonominės naudos. Aš tikiuosi, kad kitą kartą kai atsidarysite savo ar kitų svetainę, jūs iškarto bandysite identifikuoti tiek makro, tiek mikro konversijas.
Taip pat tikiuosi, kad dabar žinosite, kaip išmatuoti veiksmus, kurių šiaip nebūtų Google Analytics ataskaitose. Tai jums leis dar geriau suprasti vartotojus ir ką jie daro svetainėje.
Mikro konversijų identifikavimas ir vertės priskyrimas nėra vienkartiniai veiksmai. Jūs nuolat turite stebėti ir analizuoti ar šie jūsų identifikuoti veiksmai tikrai prisideda prie bendrų pajamų.
Rašydamas, ne tik perleidžiu savo patirtį, bet ir pats išmokstu ką nors naujo. Tikiuosi ir jūs čia atrasite naudingos informacijos. Norite išmokti greičiau ir patogiau? Išbandykite Google Reklamos Mokymus arba Google Analytics Mokymus. O jei patinka skaityti – mano nauja Google Reklamos knyga.