Kaip išmatuoti socialinių tinklų grąžą su Google Analytics?

Socialiniu tinklu graza
Norite sužinoti ar jūsų pastangos socialiniuose tinkluose atsiperka? Šiame straipsnyje sužinosite kaip surinkti ir analizuoti informaciją, kurios reikia norint tinkamai išmatuoti socialinių tinklų įtaką jūsų verslui. Nors Google Analytics turi atskirą ataskaitą, kurioje matosi apsilankymai iš įvairių, ši ataskaita yra ribota. Ten nerasite visų reikiamų duomenų, o tai apsunkina grąžos analizę. Laimei jūs galite susikurti atskirus segmentus kiekvienam kanalui ir juos pritaikyti bet kokiai ataskaitai. Atskiras segmentas kiekvienam kanalui Iš pradžių jūs turite suprasti, kaip Google Analytics atpažįsta srautą iš […]

Skaitykite toliau įsigiję vieną iš šių prenumeratų:

Mėnesiui

9€

  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti

Metams

69€

(sutaupote 39€)
  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti
Jei esate verslas turime atskira planą Verslui metams

Jau turite paskyrą? Prisijunkite