Kaip greitai svetainės atrašo į vartotojų žinutes?

Jei per paskutinius keletą metų lankėtės internete, tai tikriausiai matėte iššokantį klientų aptarnavimo pranešimą (pop up, chat bubble ir kt.) Dažniausiai tai būna maža ikona puslapio apačioje, kuri jums atėjus aktyvuojasi (kartais) su klausimu “Ar galiu kuo padėti?” ir panašiai.   Kalbu apie štai tokį dalyka:   Pamenu, kad buvo laiko tarpas, kai tokie įrankiai pradėjo sparčiai populiarėti ir visos svetainės pradėjo juos diegtis. Natūralu, kad tokia forma vartotojui atrodo draugiškesnė, nes primena įprasta “chatą” arba asmeninį pokalbį su svetaine. […]

Skaitykite toliau įsigiję vieną iš šių prenumeratų:

Dienai

1€

  • Visi straipsniai
Įsigyti

Mėnesiui

nuo 5.75€

  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti

Jau turite paskyrą? Prisijunkite