Kaip būti Google paieškoje pirmose pozicijose ir išleisti iki 100€ per mėnesį?

Dažnai išgirstu panašų pageidavimą: “norime būti visada viršuje, su visais raktiniais žodžiais ir norime išleisti iki 100€”. Daug, gerai, ir pigiai – populiariausia lietuviška daina, kurios prašo klausytojai.

Deja, visų sąlygų patenkinti neįmanoma, tačiau pasiekti gerus rezultatus su 100€/ mėnesį tikrai galima.

Ar visi raktiniai žodžiai reikalingi?

Žinau, kad norisi, jog su visais raktiniais žodžiais, jūsų skelbimas būtų pirmose pozicijose. Ir argumentų, tam girdėjau įvairiausių, nuo “tai mūsų pagrindiniai 300 raktinių žodžių” iki “mūsų konkurentai juos naudoja, tad norime būti aukščiau už juos”. Pastarasis prašymas galėjo būti tiesiog ego patenkinimas, nenoras pralaimėti, o gal neišmanymas, o dažnai tai tiesiog iš “direktorius liepė” kateogorijos. Kaip bebūtų, tai nėra teisingos priežastys, kodėl reikia visų raktinių žodžių. Jei turite ribotą biudžetą, tai pradėkite nuo saujalės pačių svarbiausiu. Ir kalbu apie 10 raktinių žodžių, o gal ir dar mažiau. Tai labai priklauso nuo srities, tad tiksliai pasakyti sunku.

 

Jei nuomuojate automobilius tik Vilniuje, tai susikoncentruokite ties raktiniu žodžiu “automobilių nuoma Vilniuje”, ir pamirškite “automobilių nuoma” arba “autonuoma”. Prie pastarųjų galite grįžti vėliau, kai sustyguosite svarbiausius, ir norėsite apimti platesnį ir brangesnį srautą.

 

Parduodate kveplaus, pradėkite nuo “moteriški Gucci kvepalai”, vietoj tiesiog “kvepalai” ar “kvepalai moterims”. Išsirinkite geriausiai parsiduodančius kvepalus ir reklamuokite juos paminėdami pavadinimą.

 

Tokiu būdų jūs apimsite siauresnią auditoriją, bet ji bus labai tiksli. Ir tikėtina, kad konvertuosis žymiai geriau. Pasistenkite atsispirti pagundai gauti kuo daugiau srauto.

Visada kartojau ir kartosiu, daugiau paspaudimų nereiškia daugiau pardavimų.

 

Naudokite tikslią atitiktį

Tikslioji atitiktis (exact match) yra viena iš 3 atitikčių, kurios gali būti naudojamos Google Reklamos paskyroje. Ši atitiktis susiaurina raktinį žodį. Ką tai reiškia? Pažvelkime į lentelę.

 

Tikslioji atitiktis žymima laužtiniais skliaustais, bet to atsiminti nereikia, nes prie kiekvieno raktinio žodžios paskyroje yra pasirinkimas su pavadinimais. Taigi, jei mūsų pasirinktas raktinis žodis [nauji televizoriai] yra tikslios atitikties, skelbimas bus parodytas tik tuo atveju, jei vartotojas tiksliai įves šį raktinį žodį, be klaidų, tokia pat eilės tvarka, ir be papildomų žodžių. Kaip jau supratote, šį atitiktis padeda atsiriboti nuo bendresnių žodžių, kurie dažniausiai kainuoja daugiau ir suvalgo reikalingą biudžetą.

Ar pridėjote neigiamus raktinius žodžius?

Neigiami raktiniai žodžiai kažkuo panašūs į tiksliąją atitiktį, nes padeda išvengti nereikalingo srauto. Tik skiriasi veikimas. Pridėdami neigiamus raktinius žodžius, jūs lyg pasakote Google’ui, su kokiais žodžiais nenorite asocijuotis. Pažvelkime į pavyzdį.

 

tikslios atitikties pavyzdys

Aš pridėjau du miestus kaip neigiamus raktinius žodžius, jie žymimi prieš juos parašant minuso ženklą. Pridėjimo procedūra tokia pati kaip ir pridedant naujus raktinius žodžius, tik pridėkite minuso ženklą ir jie taps neigiami. Mūsų atveju, skelbimas bus parodytas visais atvejais išskyrus tuos, kuriuose bus mano minėti miestai. Taigi jei nenorite naudoti tikslios atitikties, galite bandyti mažinti srautą iš kitos pusės, t.y. pridėti visus žodžius, kurie jūsų manymu šiuo metu neaktualūs.

 

Atminkite, kad naudojant tikslią atitiktį, neigiami žodžiai praktiškai nereikalingi. Sakau “praktiškai”, nes yra nedidelių išimčių, ir tai daugiau priklauso nuo to, kaip Google traktuoja tikslią atitiktį. Bet per daug dėl to galvos nesukite. Jei naudojate tikslią atitiktį, tai negiamus žodžius kuriam laikui galite pamiršti. Bet jei naudojate kitas atitiktis, neigiami raktiniai žodžiai yra būtinybė. Ypač po paskutinių pakeitimų, kai nebeliko modifikuotos plačios atitikties, ir jos “darbą” perėmė frazės atitiktis.

 

Išmeskite nereikalingas savaitės dienas

Google Reklamos paskyroje, galima išskirti savaites dienas, kuriomis reklamuotis nenorite. Reikia tik savęs paklausti, kada dažniausiai klientai ieško jūsų paslaugų ar produkto? Be abejo, kad ieškoti jie gali bet kada, tačiau jūsų tikslas būti labiausiai matomu, tada, kada tokių paieškų daugiausia ir jūs galite iškarto padėti vartotojui.

 

Jei jūs esat buhalterinių paslaugų įmonė, ar reikia reklamuotis savaitgaliais? Gal galite pabandyti juos išjungti ir susikoncentruoti tik į darbo dienas? Tokiu būdų sutaupytas lėšas galėsite paskirstyti darbo dienomis ir efektyviau konkuruoti.

 

Pridėti arba išimti tam tikras dienas labai paprasta. Pasirinkite norimą kampaniją, per vidurį pamatysite meniu (pilkas fonas). Ten suraskite skelbimų tvarkaraštis ir paspauskite  Užeikite. Spauskite mėlyną mygtuką ir galėsite pasirinkti dienas ir laikus, kada skelbimas rodomas.

 

 

Lygiai tą patį galite padaryti ir su dienos laiku. Tarkim, jeigu negalite klientų aptarnauti vakare po darbo valandų, gal ir reklamos tuo metu nereikia. Laiko pasirinkimas reikalauja atidumo, bet tikrai padeda sutaupyti vieną kitą eurą.

 

Reziumuojant:

  • Griežtai peržiūrėkite savo raktinius žodžius, ar tikrai dėl visų verta konkuruoti, ar tikrai visi atneša naudos
  • Naudokite tikslią atitiktį norėdami susiaurinti raktinius žodžius
  • Išmeskite visas nereikalingas asociacijas neigiamų raktinių žodžių pagalba
  • Pasitelkite tvarkaraštį ir eliminuokite nereikalingas savaitės dienas.

Gal būt tai ir ne “daug, gerai ir pigiai”, tačiau tikrai sutaupysite lėšų, jūsų skelbimai pakils pozicijose ir sulauksite kokybiškesnio srauto. Būtinai stebėkite ar pakeitimai nepakenkė pardavimams. Jei po pakeitimų pastebėjote drastišką kritimą, grįžkitę į paskyrą ir bandykite surasti kritimo priežastį. O jei tai nauja jūsų paskyra, tai tada viskas turėtų būti gerai.

Taip pat neišsigaskite jei kris srautas ar jis bus mažas (nauja paskyra). Tikslas, gauti kokybiškesnį srautą, o ne bet kokį. Be to, nereikia žiūrėti kas dieną, jei biudetas mažas, tai rezultatai gali būti tik po mėnesio.

Atminkite, kad nebūtina naudoti visus būdus, pradėkite nuo vieno, tada išbandykite kitą, tada dar vieną ir t.t. Gal jums užteks tik vieno.