Įdomybės

Ar užtenka tiesiog turėti daug sekėjų? Žvilgnis į žinomus Facebook’o profilius.

Facebook sekėjai arba buitiškai followeriai. Visi jų nori, visi juos skaičiuoja ir surinkę didesnį skaičių skuba paskelbti. Ir tai yra gerai. Be komentarų. Bet ar didesnis skaičius sekėjų reiškia, kad jūsų žinutę pamatys daugiau žmonių? Nebūtinai.

Kaip ir įmonės ar brandai turi savo puslapius su fanais, taip ir mūsų žvaigždės ir žvaigždelės turi savo Facebook’o profilius. Aš pasirinkau keleto žmonių, kurie turi bent 20 000 sekėjų. Atsirinkau juos tiesiog eidmas per profilius, jokio įmantraus atrankos būdo nebuvo. Pasižiūrėjau į paskutinius 10 postų, kurie padaryti jų pačių ir paskaičiavau komentarų ir like’ų vidurkius. Rezultatą matote žemiau. Čia rasite didesnės raiškos pdf failą.

 

populiariausi-zmones

Kaip matote, nors vieni turi daugiau sekėjų už kitus, bet jų sekėjų įsitraukimo lygis skirtingas.

Ką gi galima būtų išbandyti?

 

Kiekvienas iš jų turi savo strategiją ir tikslą kaip sudominti savo sekėjus. Ar visi analizuoja savo postus? Nežinau. Bet pateiksiu, mano nuomone, vertus dėmesio dalykus, na, o jie jau tegu sprendžia patys.

Daugiau įvairaus turinio. Jei visada skelbėt nuotraukas, pagalvokit gal verta pristatyti ir kitas turinio rūšis. Manto filmuotas iššūkis susilaukė labai daug like’ų ir komentarų. Aišku, dviejų iššūkių nepadarysi, bet aš pabandyčiau daugiau video postų. Svarbu, kad nebūtų per ilgi. Tik nespręskit iš vieno posto apie jo sėkmę, pasistenkite naują turinio rūšį paskelbti bent 4-6 kartus.

Nuotraukos su įdėja. Man visai patiko Monikos idėja aukoti pinigus beglobiams gyvūnams už nuotrauką su ja. Ar tai bus sėkminga akcija, pamatysime. Pabandykite sugalvoti savo nuotraukoms temą, sukurti tęstinumą. Gal tai jūs ir jūsų mėgstamiausi matyti automobiliai kelyje? O gal būt jūs fotografuojate alaus bokalus kiekviename bare? Gal tai patiks jūsų sekėjams ir jie lauks naujos foto, lyg naujos “Game of Throne” serijos?

Apklausos. Tai gal labiau tiktų Andriui Tapinui arba Andriui Užkalniui, bet apklausos yra labai geras būdas bendrauti su savo sekėjais, sužinoti, kas jiems patinka arba nepatinka. Nereikia to daryti kiekvieną dieną, bet pabandykite bent 2-3 kartus per mėnesį, pasižiūrėkite ar sekėjams patinka, ar jie noriai atsakinėja.

Knygos apžvalga. Vėlgi, ne visiems tai tinkama, bet tikrai manau, kad Paulius Ambrazevičius tą galėtų padaryti. Kiek žinau jis skaito daug, ir aš mielai paskaityčiau trumpą kokios nors įdomios knygos apžvalgą. Žmonės neturi laiko, tad susidomėjusių gali būti nemažai.

Bendradarbiavimas. Kooperuokitės tarpusavyje ir sugalvokite ką nors įdomaus, pasidalinkite tuo su savo sekėjais, juk taip pasieksite dvigubai daugiau žmonių. Visi 9 aptarti žmonės turi virš 300 000 sekėjų, tai labai didelė auditorija.

Mažiau reklamos. Niekam ji nepatinka. Faktas. Jei jau norite pareklamuoti savo veiklą, renginį ar pan. tai gal būt verta sugalvoti kažką įdomaus. Pvz. Jonas Nainys pasidalina informacija apie renginį, bet niekas nei like’ina nei komentuoja, ir tai natūralu. Gal verta bent jau padaryti prierašą “Chebra, kas eis kartu su manimi?”, o gal padaryti video kreipimasi su kvietimu. Taip bus asmeniškiau.

Sunku pasakyti kas “važiuos”, o kas ne. Svarbiausia bandyti ir stebėti rezultatus. Jei norite, kad kiekviena jūsų paskelbta naujiena pritrauktų vis daugiau susidomėjusių žmonių, turite dirbti ties savo turinio strategija.

 

Būtų įdomu išgirsti iš pačių profilių savininkų, gal jie jau viską išbandė ir gali pasidalinti geresniais patarimais nei mano?

Facbook profiliai: Monika Šalčiūtė, Mantas Katleris, Justinas Jankevičius, Jonas Nainys, Algis Ramanauskas, Mantas Stonkus, Paulius Ambrazevičius, Andrius Tapinas, Andrius Užkalnis.

Ar užtenka tiesiog turėti daug sekėjų? Žvilgnis į žinomus Facebook’o profilius.
2.5 (50%) 8 votes
Rokas Golcas
Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.