Plėtiniai suteikia vartotojams daugiau informacijos apie jūsų verslą. Skelbimas su plėtiniais atrodo labiau matomas ir, pasak Google, padidina paspaudimus 20%, jei skelbim yra vidutiniškai 4 plėtiniai.
Jei nežinote kas yra plėtiniai viskas detaliai paaiškinta šiame video.
Įtraukite daugiau žmonių su automatiniais plėtiniais
Jeigu jūs pasirinksite naudoti automatinius plėtinius, Google juo sukurs už jus. Jie bus rodomi tada, kai Google manys, jog jų buvimas gali pagerinti reklamų efektyvumą.
Prieš tai dinaminiai plėtiniai (nuorodų, išnašų, strukturinių fragmentų) negalėjo būti rodomi tada, kai jūs patys sukurėte minėtus plėtinius. Kitaip tariant automatiniai su įprastais kartu nebuvo rodomi.
Nuo kovo vidurio abiejų rūšių plėtiniai galės būti rodomi kartu. Tad jei turite nuorodų plėtinius ir pasirinkote leisti Google kurti dinaminius plėtinius, tai prie savo kurtų galite išvysti ir Google automatiškai sukurtus plėtinius.
Po šio pakeitimo jūs taip pat galėsite atskirai matyti automatinių plėtinių statistiką. Jūs galėsite išimti automatinius plėtinius, kurie jūsų manymu yra neefektyvūs. Jusm tereikia užeiti į visus plėtinius, kuriuos rasite prie skelbimų ir pačioje apačioje susirasti automatinius plėtinius.
Mano verdiktas: išbandykite. Visada sakau, kad kiekvienas naujiens reikia išbandyti, nes jos dali turėti skirtingą įtaką. Tiesiog nepamirškite apie automatinius plėtinius ir bent po mėnesio patikrinkite.
Daugiau matomų plėtinių
Jei gerai pamenate, sukurtus plėtinius galite pridėti prie paskyros, kampanijos ar grupės lygio. Tai suteikia laisvės ir galite kontroliuoti, kokie plėtiniai atsiranda prie tam tikros kampanijos ar grupės.
Tačiau jei jūs sukurdavote grupės lygio plėtinius, tai kampanijos ar paskyros lygio plėtiniai nebuvo rodomi. Tad jei jūs kurdavote plėtinius kiekvienai grupei, reikėdavo labai atidžiai sužiūrėti, kad kiekviena grupė turėtų visus reikiamus plėtinius.
Nuo kovo vidurio, jei Google matys, kad aukštesnio lygio plėtiniai gali pagerinti reklamos efektyvumą, jie bus rodomi taip pat. Ir nesvarbu ar jau yra žemesnio lygio to paties tipo plėtiniai. Šis pakeitimas turėtų padėti Google algoritmui (mašininiam mokymuisi) atsirinkti plėtinius, kurie padėtų dar labiau praturtinti jūsų skelbimą.
Norėdami geriau pasiruošti šiam pakeitimui, perdėliokite plėtinius į tokį lygį (paskyros, kampanijos, grupės), kuris jums atrodo tinkamiausias jūsų verslui ir paskyroms.
Paveikslėlį pasiskolinau iš Google. Bet čia labai aiškiai paviazduota kas keičiasi.
Mano verdiktas: nelabai kas pasikeis, jei turite tvarkingą paskyrą. Taip, jei pamiršote apie plėtinius, tai šis pakeitimas jums padės, nes sumažins tikimybę, kad skelbimas bus rodomas be plėtinių. Bet jūs vistiek turite sužiūrėti visus plėtinius, nesvarbu kokiame lygyje jie yra.
Rašydamas, ne tik perleidžiu savo patirtį, bet ir pats išmokstu ką nors naujo. Tikiuosi ir jūs čia atrasite naudingos informacijos. Norite išmokti greičiau ir patogiau? Išbandykite Google Reklamos Mokymus arba Google Analytics Mokymus. O jei patinka skaityti – mano nauja Google Reklamos knyga.