Kaip panaudoti R.Cialdinio 6 įtakos principus konversijų didinimui svetainėje

Dar 1984 Dr. Robertas B. Cialdini parašė knygą, kurioje išdėstė tyrimais pagrįstus 6 įtakos principus, kurie veikia mūsų sąmonę. Nuo tada šie principai yra plačiai naudojami visose marketingo srityse. Tikrai puiki knyga, kurią visiems rekomenduoju paskaityti. Jis išskyrė šiuos įtakos principus:   Abipusiškumas Įsipareigojimas/nuoseklumas Socialinis įrodymas (pritarimas) Autoritetingumas Simpatija Trūkumas   Kadangi jūsų svetainės tikslas įtikinti vartotoją atlikti vienus ar kitus veiksmus, tai natūralu, kad šie principai buvo pradėti taikyti ir optimizavimui konversijoms.   Aptarkime juos plačiau…     Abipusiškumas: […]

Skaitykite toliau įsigiję vieną iš šių prenumeratų:

Dienai

1€

  • Visi straipsniai
Įsigyti

Mėnesiui

nuo 5.75€

  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti

Jau turite paskyrą? Prisijunkite