Ar teisingai paskirstote pardavimo nuopelnus kanalams? Ir kaip tą ištaisyti.

Priskyrimo modeliu pasirinkimas
Vartotojo elgsena vis sudėtingesnė. Pirkimo procese vartotojai aplanko daugybę kanalų ir kiekvienas jų turi įtaką apsisprendimui pirkti. Vienos svetainės jų turi daug, kitos mažai, bet nėra tokių, kurios turi tik vieną kanalą iš kurio ateina srautas. Taip pat didelė tikimybė, kad turite ir ne vieną mokamą kanalą su dedikuotu biudžetu. Ar manote, kad visi šie kanalai yra izoliuoti vienas nuo kito? Tikiuosi ne. Jie persipina tarpusavyje: vartotojas gali jūs atrasti per Facebook’ą, vėliau užsukti ieškodamas jūsų Google paieškoje. Ir tai […]

Skaitykite toliau įsigiję vieną iš šių prenumeratų:

Mėnesiui

9€

  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti

Metams

69€

(sutaupote 39€)
  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti
Jei esate verslas turime atskira planą Verslui metams

Jau turite paskyrą? Prisijunkite