Analizuokite svetainės duomenis kaip tikri profesionalai su Apskaičiuota metrika

Apskaiciuota metrika

Google Analytics suteikia labai daug informacijos apie jūsų svetainę. Bet jūs žinote, kad ne visa informacija yra jums reikalinga. Šis įrankis yra universalus, dėl to yra pritaikytas visoms svetainėms. Jūsų svetainė yra unikali, jūsų tikslai yra unikalūs, tad kartais jums reikia gilesnės informacijos, kuri atskleistų dar daugiau įžvalgų būdingų tik jūsų svetainei.

Susipažinkite su Apskaičiuota Metrika. Tai dar beta stadijoje esanti Google Analytics galimybė pačiam susikurti savo metrikas. Kitaip tariant prie jau esamų standartinių metrikų, galite sukurti savo, taip gaudami unikalias įžvalgas pagal savo poreikius.

Bet yra vienas minusas – galite susikurti tik 5 metrikas. Tad labai gerai teks pagalvoti kokias. Kaip gi tą padaryti? Pasižiūrėkite į savo svetainės tikslus ir kurkite tokias metrikas, kurios jums padės pasiekti tuos tikslus. Nekurkite vien dėl to, kad tai galite arba kažkas rekomendavo (įskaitant ir mane). Jei manite, kad nauja metrika jums apdės rasti spragų svetainėje, tada pirmyn.

 

Kaip sukurti Apskaičiuotą Metriką?

Prisijunkite prie savo Google Analytics paskyros. Keliaukite į Administratoriaus dalį. Rodmens lygyje susiraskite meniu punktą ir jį paspauskite.

 

Apskaiciuota metrika nustatymai

 

Viduje rasite didelį raudoną mygtuką +Nauja Apskaičiuota Metrika. Spauskite jį ir sukursime pirmąją metriką. Dabar turite matyti štai tokį vaizdą.

Apskaiciuotos metrikos kurimas

 

Pavadinimas turi aiškiai atspindėti kas tai per metrika, tad nemandravokite su pavadinimais:). Pastebėsite, kad vedant pavadinimą, kartu pildosi ir antras laukelis. Pagal šio laukelio pavadinimą jūs galėsite rasti savo metriką kurdami tinkintą ataskaitą.

Formatavimos tipą pasirinkite priklausomai nuo metrikos. Dažnu atveju tai bus Sveikas skaičius. Aišku, jei sukursite metriką, kuri turi būti išreikštą procentais, tipą pakeiskite.

Dabar sunkiausia dalis, nes reikės prisiminti matematiką. Metrika sukūriame nurodant formulę. Kaip matote Google paaiškina, kokie veiksmai yra palaikomi, kokie ne. Mes pradėsime nuo labai paprastų formulių, tad neišsigaskite.

Štai aš pas save esu susikūręs puslapio rodinių metriką vienam naudotojui. Tai reiškia, kad aš noriu žinoti kiek puslapiu peržiūrėta ne sesijos metu, o kiek jų peržiūrėjo vienas naudotojas. Formulė tokia: {{Puslapių rodiniai}} / {{Naudotojai}}.

Viskas paprasčiau nei atrodo. Bandom įvesti ją į laukelį.

Formules ivedimas

 

Kaip matote, Analytics padeda jums, rodydamas metrikų pavadinimus jums rašant. Na, daugybos, dalybos, sudėties ir atimties ženklus manau mokate. Beliko išsaugoti formulę ir judėti toliau.

 

Norėdami panaudoti savo sukurtas apskaičiuotas metrikas, jums reikės sukurti tinkintą ataskaitą. Tai padaryti nėra sunku. Viršutiniame meniu pasirinkite Tinkinimas. Spaudžiate pridėti turinio ataskaitą. Turite pamatyti štai tokį vaizdą:

Tinkintos ataskaitos kurimas

Savo naujai sukurtą metriką rasite pirmoje eilutėje (mėlyna) kur parašyta metrikų grupės. Kur yra žalias langelis, ten bus jūsų eilutės, t.y. duomenys, kuruos norite analizuoti atsižvelgiant į metriką, pvz. šaltiniai.

Norėdami pasirinkti metriką, tiesiog pradėkite rašyti savo metrikos pavadinimą ir Analytics ją iškarto parodys. Jei norite pridėti kitas metrikas šalia, kaip papildomus stulpelius tą taip pat galite padaryti. Aš pasirinkau savo sukurtą metriką, šalia pridėjau dar vieną stulpelį, įgyvendintus tikslus ir kaip aspektą pasirinkau šaltinį ir terpę. Taigi viskas turi atrodyti taip:

Tinkintos ataskaitos laukeliai

 

Spaudžiate išsaugoti ir žiūrim ką turim:

 

Tinkintos ataskaitos rezultatas

 

Eilutėse jūs matote asirinktus aspektus, mano atveju tai šaltinis ir terpė. Kituose stulpeliuose jūs matote metrikas, tai mūsų naujai sukurta apskaičiuota metrika ir tikslai.

Šioje ataskaitoje aš dabar matau kokie šaltiniai man atvedė vartotojus, kurie daugiausiai peržiūrėjo puslapių. Ir aš taip pat matau, kaip tai darė įtaką mano įgyvendintiems tikslams.

 

Kokias apskaičiuotas metrikas galite sukurti?

Pradžioje minėjau, kad geriau nesivadovauti rekomendacijomis, nes niekas geriau nežino jūsų tikslų už jus. Bet, kad jus užvesti ant teisingo kelio, štai keletas metrikų, kurios galbūt jums padės rasti naudingas otpimizavimo įžvalgas.

 

Naudotojo tikslų konversijos rodiklis

Mes visi mėgstam šį rodiklį, bet šis rodiklis apskaičiuojamas sesijos metu. Bet jūs galite pasigilinti labiau ir apskaičiuoti naudotojų konversijos rodiklį.

Pavadinimas: Naudotojo konverijos rodiklis

Formatavimo tipas: Procentas

Formulė: {{Įgyvendinti tikslai}} / {{Naudotojai}}

 

Naudotojo e-komercijos konversijos rodiklis

Panašiai galite sužinoti ir e-komercijos konversijos rodiklį.

Pavadinimas: Naudotojo e.kom konverijos rodiklis

Formatavimo tipas: Procentas

Formulė: {{Operacijos}} / {{Naudotojai}}

 

 

Naudotojų sesijos

Sužinokite kiek vidutiniškai sesijų padaro jūsų naudotojai.

Pavadinimas: Naudotojų sesijos

Formatavimo tipas: Sveikas skaičius

Formulė: {{Sesijos}} / {{Naudotojai}}

 

Vienos sesijos vertė

Spėju sulaukiate nemažai sesijų, bet kokia kiekvienos vertė? Dabar galite lengvai sužinoti. Susumuokite savo tikslų vertes ir e-komercijos pajamas.

Pavadinimas: Vienos sesijos vertė

Formatavimo tipas: Valiuta

Formulė: {{Pajamos}} + {{Tikslo vertė}} / {{Sesijos}}

 

Pajamos vienam naudotojui

Šis rodiklis apskaičiuojamas panašiai kaip sesijos vertė. Tačiau jis skirtas įvertinti naudotojų nešamą vertę ir koncentruojasi tik į ekomercijos pajamas.

Pavadinimas: Pajamos vienam naudotojui

Formatavimo tipas: Valiuta

Formulė: {{Pajamos}}  / {{Naudotojai}}

 

Operacijos vienam naudotojui

Labai svarbu žinoti ar vartotojai perka kelis kartus, tai ne tik atskleidžia informaciją apie vartotojo įpročius, bet ir palengvina ROI apskaičiavima ir biudžeto paskirstymą reklamos kanalams.

Pavadinimas: Operacijos vienam naudotojui

Formatavimo tipas: Valiuta

Formulė: {{Operacijos}}  / {{Naudotojai}}

 

 

 

Pabaigai

Prieš kurdami metrikas Google Analytics paskyroje, sukurkite formules ant popieriaus. Pasitarkite su kolegomis ar šie skaičiai gali padėti pagerinti jūsų verslo rodiklius. Ribotas kiekis metrikų privers jus labiau pagalvoti apie savo svetainę. Jei norite galite pasibandyti ir šias metrikas, bet kaip jau sakiau kelis kartus, visada turėkite omeny savo svetianės tikslus.