6 Google Analytics segmentai verti milijono

6 analytics segmentai

Svetainės analizės tikslas yra surasti įžvalgas, kurios padės optimizuoti svetainę. Nesvarbu, ar jūsų tikslas pajamos, konversijos rodiklis, užklausos, vartotojų įtraukimas ar kas kita. Tačiau analizuoti agreguotus duomenis yra beprasmišką, jūs nerasite jokių įžvalgų galinčių jums padėti.

Jums reikės naudoti segmentus – vienas galinginiausių įrankių jūsų arsenale. Nuo to kokius segmantus panaudosite ir kaip teisingai juos pritaikysite ir priklausys kokias įžvalgas gausite.

Šiandien pasidalinsiu vienais geriausių segmentų, kurie ne kartą man padėjo, ne tik kad užkamšyti svetainės skyles, bet ir priimti sprendimus atnešusius tūkstančius eurų pajamų.

1. Konversijos pagal vizitų kiekį

Jei dirbate su užklausu generavimu (lead generation) tai šis segmentas jums patiks. Jis leidžia suprasti kaip pasiskirsto konversijos priklausomai nuo vizitų kiekio. Kaip žinia, ne visi konvertuojasi tik atėję į svetainę. Vieniems reikia dviejų kartų, kitiems 10. Šis segmentą sudaro trys grupės vartotojų. Atlikę konversiją pirmo vizito metu, atlikę konversiją 2-4 vizito metu, ir tie kuriems reikėjo daugiau nei 5 vizitų. Vizitų skaičius aišku galite derinti patys, tai nesunkiai pakeičiama redaguojant segmentą.

Konversijos pagal vizita

Šį segmentą galite pritaikyti turinio ataskaitose ir matyti, kukiu turiniu vartotojai domisi tam tikrame segmente. Kiek turinio suvartoja vienu ar kitu atveju. Galite matyti ir kuris segmentas atveda daugiausia konversijų.

konversijos pagal tiksla

Pas men dauguma konvertuojasi pirmo vizito metu. Tai reiškia, kad man labai svarbu sudaryti gerą pirmą įspūdį. kaip jos pasiskirsto pas jus sužinosite pritaikę segmentus.

Segmentus parsisiųsti gali paspaudę nuorodą. Beje, jūs turite būti prisijungę prie savo Google Analytics paskyros.

Konversijos pagal vizitų kiekįhttps://goo.gl/uY381q

 

2. Pirkliai

Šis segmentas turi būti visada po ranka jei dirbate su el.komercijos svetainėmis. Tai vartotojai, kurie išleidžia žymiai daugiau palyginti su svetainės vidurkiu. Pavyzdžiui, jei jūsų tipinis krepšelio vidurkis yra 100€, tai pirkliai gali būti vartotojai išleidžiantys 300€. Jei žinosite iš kur ateina tokie vartotojai, tai rasite būdų kaip jų pritraukti daugiau. Taip pat galėsite matyti kokias prekes ar kategorijas jie mėgsta, kaip dažnai užsuka ir t.t.

pirkliu segmentas

Gal jūs suprasite, kad neapsimoka vaikytis naujų pirkėjų ir visą dėmesį reikia sutelkti į santykių palaikyma su senais. Įžvalgų tikrai daug, tad jei dirbate su e.komercijos projektais, segmento nuoroda apačioje.

Pirkliaihttps://goo.gl/Yj1rLV

 

3. Paveikslėlių paieškos organinis srautas

Šis segmentas parodo srautą iš Google paveikslėlių paieškos. Šis segmentas neįkainojamas svetainėms, kurios turi nemažai vaizdinio turinio. Kadangi žmonės dažnai ieško ir paveikslėlių, tai svarbu žinoti ko jie ieško ir ar tos paieškos atneša kažkokių tai rezultatų. Galite pradėti tiesiog nuo bendrinės apžvalgos.

paveiksleliu paieskos srautas

Galite pradėti nuo įprastų SEO ataskaitų: raktinių žodžių, nukreipimo puslapių ir pan. Tai leis jums labiau suprasti srautą ateinanti iš vaizdinės paieškos.

Paveikslėlių srautashttps://goo.gl/ySDfjB

 

4. Susidomėjimas įmone

Vienas iš puslapių, kurį aš visada peržiūriu yra ‘Apie mus’ pusapis. Tą dažnai daro ir kiti vartotojai, ypač nauji. Bet kažkodėl aš visda turiu diskusija su svetainių savininkais apie tokio puslapio būtinumą ir poveikį vartotojams. Tad šis segmentas dažnai palengvina diskusiją. Jis apima vartotojus, kurie peržiūrėjo ‘Apie mus’ puslapį arba jo neperžiūrėjo. Bei kitas segmentas, kuris dar apima ir skaičiusius atsiliepimus apie įmonę, jei tokie yra svetainėje. Parsisiuntę segmentą turėsite pakeisti nuorodas, nes ne visų svetianių jos vienodos. Jei neturite atsiliepimų tai vieno iš segmento nepanaudosite. Pas mane nėra atsiliepimų atskirame puslapyje.

Perskaite-apie-mane-segmentas

 

Dabar nesunkiai galėsite palyginti kokią įtaką ‘Apie mus’ puslapis ar atsiliepimai daro jūsų konversijoms.

Susidomėjimas įmonehttps://goo.gl/pU1kCZ

 

5. Krepšelio bėgliai pagal šaltinį

Jei dirbate su e.komercijos projektais, tikriausiai esate ne kartą susimastę, kodėl iš krepšelio išeina vartotojai. Priežasčių tam gali būti daug, ir jos dažnai priklauso ir nuo to, iš kur vartotojas atėjo. Mat šaltinis nustato tam tikrus vartotojo lūkesčius. Šis segmentas leis pažvelgti į visus pabėgelius pagal jų šaltinį.

Tiesa, labai svarbu teisingai sureguliuoti savo tikslus. Turi aiškiai atsispindėti pirkėjo žingsniai, kai jis eina pirkimo keliu. Taip pat jūs galite šį segmentą pritaikyti ir turinio ataskaitose jei neturite sukurtų tikslų. Tereikia, pritaikius segmentą, duomenis eksportuoti į excelį. Žiūrėkite į unikalias kiekvieno puslapio peržiūras.

Krepselio pabegeliai pagal saltini

 

Segmente pakeisdami šaltinį gausite kiekvieno šaltinio vartotojų kelią (peržiūrėtus krepšelio puslapius). Jei pastebėsite, kad vieno šaltinio vartotojų pabėgimas (konkretaus puslapio peržiūros) drastiškai skiriasi galėsite pataisyti klaidas. Jei atkritimas ženkliai nesiskirs pagal šaltinius, vadinasi, tai gali būti viso kelio problema, o ne konkretaus šaltinio.

Krepšelio bėgliai pagal šaltinį: https://goo.gl/atp8Cd

 

6. Konversijos rodiklis pagal darbo valandas

Šis paskutinis segmentas gali būti aktualus tiems, kas turi oficialias darbo valandas. Arba tos darbo valandos skiraisi nuo įprastų. Sakykim jūs dirbate ir savaitgaliais arba dirbate nuo 7 ryto iki 10 vakaro. Kaip bebūtų šis segmentas jums parodys ar darbo valandos turi įtakos jūsų konversijoms svetainėje.

Darbo valandu segmentas

Dabar segmentas pritaikytas darbo valandoms nuo 8-18. Visos kitos valandos traktuojamos nedarbo. Pakeiskite segmentą pagal savo poreikį.

Konversijos rodiklis pagal darbo valandashttps://goo.gl/JHgNvM

 

Pabaigai:

Tai be abejo nėra baigtinis sąrašas segmentų. Kiekvienu atveju dažnai tenka kurti konkrečiai svetainei pritaikytą segmentą, nes ir tikslai skiriasi ir pobūdis. Bet žinau, kaip sunku yra pradėti, tad tikiuosi, kad šie segmentai jums palengvins gyvenimą ir tuo pačių užves ant teisingo kelio.

Jei turite savo mėgstamus segmentus, kviečiu jais pasidalinti komentaruose.