Tinkinti stulpeliai
Jau dabar visose paskyrose turėtumėte matyti galimybę susikurti tinkintus stulpelius (custom columns). Jie leidžia greitai ir patogiai matyti svarbią jūsų verslui informaciją. Pavyzdžiui, dabar CTR matote bendrą, visų įrenginių, tačiau galite pasidaryti taip, kad matytumėte kiekvieno įrenginio atskirai. Ir tai tik vienas iš nedaugėlio pavyzdžių, kaip jūs galite sumažinti kiekį metrikų ir susikurti tik tas, kurias tikrai stebite.
Be to, yra ir papildomos galimybės:
- kuriant stulpelius, galima naudotis formulėmis (kaip excelyje)
- skaičiuoti ir lyginti metrikas su datos filtru
- formulėje naudoti kitus, jau sukurtus tinkintus stulpelius
- įtraukti ir ne skaitines reikšmes, kaip pavyzdžiui, kampanijos pavadinimas ar biudžetas
- išnaudoti naujus stulpelio “teksto”, “teisinga/neteisinga” ir “datos” formatus
- pridėti kelis filtrus vienai formulei (pirmas punktas)
Aš greitai pabandžiau sukurti paprasta stulpelį, kuris man parodytų ar konversijos kaina yra gera ar bloga. Kadangi formulę reikia rašyti angliškai, tai rezultatas turi būti nurodomas kaip “true” ar “false”, teisingas arba neteisingas. Bet tai labai esmės nekeičia.
Dabar lengvai galiu matyti, kurios kampanijos konversijos kaina tinkama. Pagal šio stulpelio informaciją galiu ir ataskaitą parengti, ir kampanijas grupuoti, ir jei reikia vadovui nusiųsti.
Kadangi šie stulpeliai gali padėti lengviau tvarkytis paskyroje, manau skirsiu tam daugiau laiko ir artimiausiu metu bus išsamesnis straipsnis apie tai.
Google Ads Editor
Tikėtina, kad apie šį įrankį girdėjote nedaug. Jį linkę naudoti labiau pažengę vartotojai, reklamos agentūros. Tai programėlė, kurią galite parsisiųsti į kompiuterį ir ten jau galite daryti pakeitimus savo paskyroje. Didžiausios jos privalumas yra tas, kad joje tvarkantis nereikia interneto, viskas vyksta žymiai greičiau ir lengviau daryti masinius pakeitimus, kaip pavyzdžiui, pakeisti visų reklaminių tekstų nuorodas. Šią programėlę galite parsisiųsti čia.
Jos minusas buvo toks, kad visi atnaujinimai labai vėluodavo. Tai ką paskyroje jau galima naudoti, to nebuvo galima dar įrankyje, tad jis būdavo kiek ribotas ir tikdavo tik tam tikroms funkcijoms atlikti. Dabar pakeitimai atkeliauja žymiai greičiau. O paskutiniai yra šie:
Performance Max kampanijos
Dabar galite redaguoti ir kurti šio tipo kampanijas su minėtu įrankiu. Šis tipas yra naujas ir galimai padeda surasti daugiau klientų per visus Google turimus kanalus: Paieška, YouTube, Vaizdo tinklas, Gmail, Google Maps ir t.t.
Konversijos ir tikslai
Įrankyje jau galite keisti tikslus, kuriems optimizuojamos kampanijos. Tai padeda lengviau susigaudyti konversijų gausoje ir tuo pačiu greitai priskirti tam tikroms kampanijoms atitinkamus tikslus.
Kampanijų apžvalga
Užėjus į kampanijų apžvalgą, galėsite matyti visas kampanijas ir kaip joms sekasi. Papildomai pridėta keletas naujų informacinių blokų, kurie parodo optimizavimo balą, geriausias kampanijas, tinkintas taisykles ir kt.
Jungtiniai segmentai
Paskyroje galime kurti segmentus ir juos kartu apjungti. Bet dabar tą galite daryti ir su šiuo įrankiu.
Supraskite kaip veikia jūsų reklamos
Čia kalbama apie visą reklamos medžiagą kurią turite, paveikslėliai, plėtiniai, video ir t.t. Dabar galite palyginti kaip skiriasi jų efektyvumas toje pačioje ar kitose kampanijose.
Automatizuokite įprastus veiksmus
Tam, kad negaištumėte laiko su įprastais veiksmais, įrankyje jau prieinamos tinkintų veiksmų trigeriai (paleidikliai). Tai įgalina sukurti taisyklę, kuri priklauso nuo tam tikro įvykio. Pavyzdžiui, jei biudžetas viršyjamas – sumažinti paspaudimo kainą.
Išplėstiniai skelbimai nebegalios nuo Birželio 30d.
Tai tik priminimas, nes apie tai jau kalbėjau anksčiau. Yra ir atskiras video skirtas tik naujiems skelbimams. Jau dabar galite pereiti visas savo kampanijas ir pridėti ten bent po vieną interaktyvų skelbimą. Seni gali kol kas likti, nes jie bus rodomi ir jų statistiką matysite, tačiau negalėsite redaguoti ar kurti naujų. Mano rekomendacija ilgai “netempti”. Svarbu, kad neliktu grupių, kuriose tik senieji skelbimai.
Pagrindinis dalykas į kurį galite atkreipti dėmesį dabar, tai skelbimo kokybė. Stenkitės, kad ji būtų “average” (vidutinė).
Tam turėtų užtekti paminėti pagrindinius raktinius žodžius ir pasistengti parašyti daugiau unikalių antrasčių. Vėliau, kai įgusite, galite skelbimo kokybę kelti.
Rašydamas, ne tik perleidžiu savo patirtį, bet ir pats išmokstu ką nors naujo. Tikiuosi ir jūs čia atrasite naudingos informacijos. Norite išmokti greičiau ir patogiau? Išbandykite Google Reklamos Mokymus arba Google Analytics Mokymus. O jei patinka skaityti – mano nauja Google Reklamos knyga.