Kiekvienas raktinis žodis turi ribotą kiekį paieškų per mėnesį. Todėl svarbu žinoti ar jūs esate arti tos ribos, ar dar galite stengtis pritraukti papildomų paspaudimų.
Parodymų paieškos dalis
Pavadinime žodį “rinka” parašiau kabutėse, nes tos paieškos, kurių sulaukia kiekvienas raktinis žodis gali būti traktuojama kaip to raktinio žodžio rinka. Tarkime žodis “batai” turi 100 000 paieškų per mėnesį, tai šis skaičius ir gaunasi šio raktinio žodžio rinka, savotiškas “stogas”. Jūsų skelbimas gali būti parodytas daugiau mažiau tiek kartų. Klausimas ar jis tiek kartų parodomas?
Parodymų paieškos dalis yra paieškos tinkle gauti parodymai padalyti iš parodymų, kuriuos galite gauti. Google žino kiek paieškų sulaukia kiekvienas raktinis žodis, ir taip pat žino, kiek kartų jūsų skelbimas buvo parodytas. Tad nesunku paskaičiuoti kokią dalį parodymų jūs praradote.
Ši statistika rodoma atskirame stulpelyje, kurį reikia įsijungti. Aš tikiu, kad dauguma žino, bet greitai prisiminkite kaip juos įjungti. Einame į raktinių žodžių sąrašą, spaudžiame Stulpeliai viršuje, tada tinkinti stulpelius. Tada renkames konkurencinė metrika ir pridedam atitinkamą 3 stulpelius esančius ten.
Dabar prie kiekvieno raktinio žodžio jūs matote, kokia jo parodymų dalis.
Ką galime sužinoti žiūrint į šiuos skaičius?
Ar aš pasiekiau “stogą”?
Pirmas dalykas, kurį galite sužinoti, kokią dalį parodymų apima kiekvienas jūsų raktinis žodis. Ar yra tokių, kurie išnaudoja visą savo potencialą? O gal dalis raktiniu žodžių nesiekia net 50%? Tokiu atveju dar tikrai galite pasistengti apimti daugiau parodymų. Kodėl? Jei jums tas raktinis žodis yra svarbus, o jūs turite tik 50% parodymų dalies, vadinasi turite didelį potencialą pritraukti papildomų paspaudimų, kurie tikėtina konvertuosis. Jei turite šalia ir konversijas, tai paskaičiuoti galimą įtaką yra tikrai nesunku.
Jei jūsų raktinis žodis turi virš 85%, tai verstis per galvą dėl jo jau neverta. Tokios pastangos gali brangiai kainuoti, o naudos atneš mažai. Jei visgi manote, kad reikia pasiekti 100%, tai pirmyn, galėsite pasidalinti su manimi kaip sekėsi. Nes kartais, reikia tiesiog išbandyti patiems.
Kuriam raktažodžiui padidinti paspaudimo kainą?
Jūsų grupėje, tikėtina, kad bus ne vienas raktinis žodis. Vieni bus bendresni, kiti siauresni. Tačiau, žiūrint į parodymų dalį, jūs lengvai identifikuosite žodžius, ties kuriais reikia padirbėti. Gal būt jūsų svarbių raktinių žodžių parodymų dalis žema, tuo tarpų bendrensių didelė. Tokiu atveju jums reiktų sumažinti paspaudimo kainą bendresnių žodžių ir padidinti svarbesnių kainą.Taip jūs garantuosite, kad tuo metu, kai kas nors įveda jūsų svarbiausius raktinius žodžius, jūsų skelbimas apima visus įmanomus parodymus.
Jei biudžetas leidžia, tai galite bendresnių raktinių žodžių paspaudimo kainos nemažinti, o palikti tokią pačią, arba taip pat padidinti. Jeigu norite dar labiau kontroliuoti išlaidas, atskirkite raktinius žodžius į atskiras grupes (daugiau apie kampanijos struktūrą) arba net kampanijas.
Paieškos tikslios atitikties parodymų dalis
Taip žinau skamba sudėtingai, bet pabandysiu paprastai paaiškinti. Šis stuleplis rodo parodymų dalį, kai vartotojas tiksliai suvedė raktinį žodį esantį jūsų grupėje. Pas jus grupėje gali būti ir tikslios, ir plačios, ir frazės atitikties raktinių žodžių, tad skelbimas gali būti parodytas įvairiais atvejais, ypač kabant apie plačios atitikties raktinius žodžius. Bet šis stulpelis parodo parodymų dalį, kai vartotojos tiksliai suvedė raktinį žodį.
Pažvelkime į grafiką, čia aiškiai matosi raktiniai žodžiai, kurie prarandą dalį tikslios atitkties parodymų. Tai reiškia, jog, kai kažkas tiksliai įvedė jūsų grupėje esantį žodį (nesvarbu, kurios atitikties jis buvo) jūsų skelbimas galėjo būti parodytas, bet nebuvo. Taigi pirmas klausimas, kodėl? Galite iškarto pradėti galvoti, kaip tą pakeisti: padidinti paspaudimo kainą, pakeisti skelbimus, pagerinti kokybės balą ir pan.
Prarastų parodymų dalis (reitingas)
Jums padėti gali trečias stupelis, kuris parodo, kokią dalį parodymų praradote dėl žemo reitingo. Na, o žemas reitingas gali būti dėl žemo kokybės balo ir žemos paspaudimo kainos. Kainą padidinti nesunku, o apie kokybės balo gerinimą, aš kalbėjau šiame straipsnyje.
Jei šiame stulpelyje matote nulius, arba mažus procentus, kaip pavyzdyje, tai reitingas jums netrukdo. Greičiausiai tai yra biudžetas. Tad pamastykite ar galite padidinti dienos biudžeto limitą.
Taigi:
Pradėkite nuo tikslio atitikties parodymų dalies. Nes jums svarbu, kad kai kažkas įvedė jūsų raktinį žodį, jūs apimtumėte kiek įmanoma daugiau paieškų.
Kai susitvarkysite su tuo, pereikite prie parodymų dalies stulpelio. Jis rodo visus parodymu aktyvuotus to raktinio žodžio, nesvarbu ar vartotojas jį suvedė tiksliai ar panašiai (čia liečia plačios ir frazės atitikties raktažodžius). Matydami kiek dar galite gauti parodymų, galėsite imtis atitinkamų veiksmų ir “susirinkti” likusius parodymus.
Skaitant viskas gali atrodyti sudėtingai, tad neskubėkite visko iškarto daryti. Įsijunkite stulpelius ir pasižiūrėkite ką jie rodo. Gal būt jums nieko nereikės keisti. O jei visgi reikės, pradėkite nuo vieno ar kelių svarbiausių raktinių žodžių. Taip, po truputi, optimizuosite visus raktinius žodžius.