Jūsų Google AdWords skelbimas yra vienintelė dalis, kuri yra matoma vartotojams. Tad atrodytų gan logiška šiai daliai skirti atitinkamai laiko. Tačiau nežinia dėl kokių priežasčių skelbimas yra pamirštamas. Leiskite šias brangias klaidas daryti konkurentams.
Šiame straipsnyje pateiksiu būdus, kaip nesunkiai galima sukurti daugiau skelbimų arba pagerinti esamus. Tikiuosi, perskaitę nueisite į savo paskyrą ir nepaliksite nė vienos grupės tik su vienu skelbimu.
Parašyti gerą skelbimą yra sunku, jau vien dėl to, kad turite ribotą kiekį simbolių.
Todėl išradingumas ir kūrybiškumas čia tampa labai svarbūs. Šie du dalykai nėra tai, ką jūs galite automatiškai optimizuoti AdWords paskyroje. Tai yra žmogiškosios savybės ir išsiugdyti sugebėjimai. Bet aš manau, kad kiekvienas išmanantis savo sritį gali parašyti ne vieną gera skelbimo tekstą susidedantį iš 95 simbolių.
Skelbimas turi būti tiesiogiai susijęs raktiniu žodžiu ir puslapiu
Įsivaizduokite skelbimą kaip tiltą, jungiantį ką tik vartotojo suvestą užklausą su puslapiu, į kurį jis neužilgo pateks. Tad jūs turite kuo tiksliau sujungti abi puses.
Atspindėkite skelbime vartotojo suvestą paiešką. Vartotojas vesdamas vieną ar kitą raktinį žodį, ieško atsakymų, tad kuo tiksliau jam pasakysite, kad jūs turite atsakymus, tuo skelbimas jam atrodys patrauklesnis. Pasistenkite suprasti, kas gali motyvuoti vartotoją paspausti būtent ant jūsų skelbimo teksto.
Įsitikinkite, kad jūsų nukreipimo puslapis nenuvils vartotojo. Nukreipkite vartotoją ten, kur jis tikisi patekti perskaitęs skelbimą. Neminėkite skelbime tai, ko nebus nukreipimo puslapyje. Ir svarbiausia nenukrepkite vartotojo kažkur kitur, kur jis bus priverstas naviguoti jūsų svetainę, kad surasti, tai ko jis norėjo.
Kuo esate unikalus ?
Manau turėtumėte žinoti, kas skiria jus nuo konkurentų. Gal tai kokybė, o gal kaina? Sutinku, kad nevisada galima sugalvoti tą išskirtinumą, ypač jei esate buitinės technikos ar kompiuterių rinkoje, kur vienas didesnių išskirtinumų yra kaina. Pasistenkite atrasti bent kažką, ką galima būtų panaudoti skelbimo tekste.
Be to, nepamirškite, kad tai kas buvo unikalu prieš 2 metus, gal dabar tai kasdienybė. Jei gerai pateiksiite savo unikalumą jūsų skelbimas atrodys žymiai paprastesnis.
Pirmasis skelbimas yra šiek tiek unikalesnis, vien dėl to, kad paminėta gražinimo garantija. Tai gali būti ir garantinis aptarnavimas ar konsultacija. Jei jūsų konkurentų skelbimai panašūs į antrą variantą, tai galite tikrai sukurti geresnius.
“Kas man iš to?”
Visi vartotojai savanaudžiai. Jie nori žinoti, kaip jūsų paslauga ar produktas padės jiems. Jei jis pigesnis, tai reiškia sutaupys pinigų. Jei geresnis – tarnaus ilgiau. Kas tai bebūtų, tai turi būti naudinga jūsų vartotojui.
Akcijos yra gerai, jos parodo vartotojui iškarto ką jis gauna, bet visada jų netaikysite. Išsiaiškinkite, kas yra jūsų vartotojai, kas juos motyvuoja ir kas gasdina. Gal rasite tai, ką galite panaudoti skelbimuose.
Pastumėkite juos veiksmui
Dažniausiai vartotojai yra tingūs ir jiems reikia spyrio. Panaudokite taip vadinamą Call – to – action (CTA). Nežinau kaip kalbininkai jį verčia, gal šūkis veiksmui, kvietimas veiksmui, ar pan. Svarbiausia yra pastumėti vartotoją atlikti sekantį veiksmą.
Panaudokite tokius žodžius kaip: Įsigykite, Užeikite, Užsukite, Registruokitės, Parsisiųskite ir t.t.
Laikas gali būti jūsų sąjungininkas
Jei skaitėte ankstesnį straipsnį apie Cialdinio 6 įtakos principus, tai nesunku bus suprasti apie ką aš kalbu. Esame jau tokios butybės, kad labiau trokštame tų dalykų, kurių kiekis ribotas.
Pagalvokite, ar galite tai pritaikyti savo skelbimuose. Tai gali būti ne tik nuolaida, gal nemokama konsultacija, gal tiesiog turite ribotą kiekį produktų. Parašykite tai. Vartotojas turi žinoti, kad vieno ar kito modelio kiekis yra ribotas, jūs gi nemeluojate jam. Nesvarbu, kad jūs gal tik du atsivežėte į sandelį, esmė ta, kad jų liko tik du. Ir kas pirmesnis, tas gudresnis.
Pasitelkite skyrybą
Kiek pamenu, tai darydavau nemažai skyrybos klaidų mokykloje, tą gali patvirtinti mano lietuvių mokytoja ir, greičiausiai, šio blogo skaitytojai:). Keista ar n,e tačiau skirtingi skyrybos simboliai gali padaryti skelbimą patrauklesniu arba labiau išskirtiniu.
Šis skelbimas yra bendrinis, bet klaustukas gali padėti patraukti dėmesį.
Duokite šiek tiek daugiau…
Vartotojai įvesdami raktinį žodį kažko ieško, jūs skelbime pateikiate atsakymą. Kuo atsakymas įdomesnis, patrauklesnis, išsamesnis tuo didesnė tikimybė gauti paspaudimą. Jei įmanoma, pasistenkite vartotojui pateikti daugiau nei jis tikėjosi, gal maloniai nustebinsite.
Vartotojas ieškojo tik žieminių batų, bet jūs pasakote, kad turite informacijos ir apie jų priežiūrą. To vartotojas nesitikėjo, ir ši papildoma informacija gali jums užtarnauti paspaudimą, o gal net ir pardavimą.
Sąrašas, be abejo, nėra baigtinis. Yra ir daugiau būdų kaip galima pagerinti skelbimą, kad jis būtų patrauklesnis. Be to, skelbimas labai priklauso nuo svetainės, kampanijos tikslų ir kitų aplinkybių. Tikiu, kad atrasite ir čia nepaminėtus.
O dabar, marš į savo paskyrą kurti skelbimų.
[grwebform url=”http://app.getresponse.com/view_webform.js?wid=6874104&u=8xhr” css=”on”/]
Rašydamas, ne tik perleidžiu savo patirtį, bet ir pats išmokstu ką nors naujo. Tikiuosi ir jūs čia atrasite naudingos informacijos. Norite išmokti greičiau ir patogiau? Išbandykite Google Reklamos Mokymus arba Google Analytics Mokymus. O jei patinka skaityti – mano nauja Google Reklamos knyga.