5 ekomercijos rodikliai, kurie privers peržiūrėti savo marketingo strategiją.

ekomercijos-rodikliai
Tikėtina, kad jūsų el. parduotuvės konversijos rodiklis svyruoja nuo 1-3%. Jei jis mažesnis, aš kažkiek sunerimčiau, jei didesnis, tai bravo. Bet tai tik keli procentai iš visų lankytojų, kodėl likę 97% nieko nepirko? Atradau ekomercijos vartotojų apklausos rezultatus, ir nusprendžiau pasidalinti su jumis. Kai kuriuos gal būt jau žinote, kiti gali būti siurprizas. 1. Nenumatytos siuntimo išlaidos Apie 28% vartotojų nebetęs apsipirkimo, jei pamatys siuntimo išlaidas, kurių nesitikėjo. Be abejo, tai būdinga ne tik pristatymo kainai, bet ir kitiems mokesčiams, kurie […]

Skaitykite toliau įsigiję vieną iš šių prenumeratų:

Dienai

1€

  • Visi straipsniai
Įsigyti

Mėnesiui

nuo 5.75€

  • Visi straipsniai
  • Naujausi Google Reklamos mokymai
  • Naujausi Google Analytics mokymai
  • 2 knygos
  • Privati Facebook grupė
Įsigyti

Jau turite paskyrą? Prisijunkite