3 būdai kaip išspausti daugiau konversijų iš AdWords srauto

Golcas.lt-kaip isspausti daugaiu konversiju

Konversijos yra gerai, bet daug konversijų yra dar geriau. Bet jas gauti ne visada būna taip paprasta. Atskleisiu kelis būdus, kurie gali padėti išspausti daugiau konversijų.

 

Visų pirma reikia įsijungti papildomus stulpelius Google AdWords paskyroje. Atsidarom raktinius žodžius ir virš jų, po tabais, yra mygtukas stulpeliai, pasirenkam tinkinti stulpelius. Pasirinkimuose spauskite paieškos konversijos procesai ir pridėkite du stulpelius: pagalbiniai paspaudimai ir konversijos po paspaudimų/pastarojo paspaudimo konversijos.

 

Golcas.lt - asistuojanciu metriku stulpeliu pasirinkimas

 

Dabar prie kiekvieno raktinio žodžio matysite papildomą informaciją. Ką su ja daryti?

 

Raktažodžiai, geriausiai asistuojantys konversijas.

Golcas.lt - pagalbiniai paspaudimo ir pastarojo paspaudimo konversijosSuraskite raktiniu žodžius, kurių žemas konversijos rodiklis, bet aukštas konversijos po paspaudimų/pastarojo paspaudimo konversijos rodiklis. Šie raktiniai žodžiai asistuoja įvykusias konversijas, tai reiškia, kad jie svarbūs ankstyvajame pirkimo cikle. Jie atveda lankytojus, kurie dar tik galvoją kažką įsigyti, skaitinėja, naršo, renka informaciją. Šiems raktiniams žodžiams galima padidinti paspaudimo kainą, kai asistuojančių konversijų skaičius peržengs tam tikrą ribą. Kokia ji, jau teks nusistatyti patiems. Jūs taip pat galite šiuos raktinius žodžius perkelti į naują skelbimų grupę ir sukurti jiems atskirus skelbimus, kurie būtų labiau informaciniai, nei pardaviminiai.

 

Pagalbinių paspaudimų raktiniai žodžiai

Kaip žinome konversija neįvyksta iš karto, t.y. ne visi vartotojai, paspaudę ant reklamos skelbimo ir užėje į svetainę, konvertuojasi. Užėjimų gali būti ne vienas, kaip ir paspaudimų ant jūsų skelbimo. Gal vartotojas vakar spaudė ant skelbimo, o šiandien paspaudęs antrą kartą konvertavosi. Tai pirmasis jo paspaudimas bus pagalbinis – paspaudimas, kuris dalyvavo konversijos kelyje.

Turite įsitikinti, kad nepamirštat raktinių žodžių turinčių pagalbinius paspaudimus. Jūs galite pražiopsoti potencialias konversijas, jei tokius raktinius žodžius ignoruojate ir žiūrite tik į tuos, kurie atvedė tiesioginę konversiją. Kadangi šie raktiniai žodžiai vienu ar kitu atveju buvo konversijos kelyje, jiems būtina priskirti atitinkamą vertę. Kokią? Teks nustatyti patiems. Gali paimti raktinio žodžio, kuris atveda tiesiogines konversija, paspaudimo kainą ir padalinti iš dviejų. O gal jūs norite priskirti tokią pačia vertę? Šioje vietoje teks paeksperimentuoti. Pakelkite paspaudimo kainą ir pasižiūrėkite kaip keičiasi konversijos.

 

 

Paturbinkite savo reklamos skelbimus

Šioje vietoje jums vėl reikės papildomo stulpelio. Užeikite į skelbimus, spauskite stulpeliai ir pridėkite konversijos po parodymų stulpelį.

 

 

Golcas.lt - konversijos po parodymu

 

Dabar peržiūrėkite skelbimus, kurie turi konversijas po parodymų ir aukštą vidutinę pziciją. Šie skelbimai buvo parodyti vartotojams, kurie ilgainiui konvertavosi, bet nepaspaudė ant šių skelbimų. Jums reikia pagalvoti kodėl jie nebuvo paspausti. Gal skelbimai nepakankami išsiskyrė iš kitų? O gal jie buvo bendriniai, ir juos reikia pakeist į labiau specifinius.

Jei tokių skelbimų pozicija žema, tai galite pakelti paspaudimo kainą, kad užtikrintumėte jog žmonės pamatė jūsų skelbimą.

 

Atminkite, kad įjungus papildomus stulpelius, ne visuose gali būti atvaizduota informacija. Gali būti per mažai srauto, gali būti, kad jūsų raktiniai žodžiai konvertuoja vartotojus iš karto. Jei įjungus šiuos stulpelius nematote jokios papildomos informacijos, tai ir nesukite sau galvos.

 

O jei visgi informaciją matote, ir išdrįsite padaryti pakeitimus, pasidalinkite kaip sekėsi.