Nesvarbu ar turite naują svetainę ar seną, jums reikia žinoti kaip jai sekasi konvertuoti lankytojus į pirkėjus. Nuo to, kaip sėkmingai svetainė konvertuoja priklauso jūsų uždarbis. Ar tai prekės pirkimas, ar tiesiog užsakymo forma, anksčiau ar vėliau viskas susiveda į pinigus.
Ne visos svetainės turi sunkumų pritraukti srautą, bet tikrai visos svetainės turi konversijos problemų.
Jei jūs turite Google Analytics ir žinote kur pasižiūrėti pardavimus, konversijų rodiklį ir t.t. tai labai šaunu. Bet yra tokių, kurie ne tik kad nežiūri į savo Analytics statistiką, bet net ir neturi jos.
Štai keletas punktų, kurie padės identifikuoti ar svetainė turi konversijos problemų. Ar jie jums girdėti?
Atvirai prisipažinkite sau kiek iš šių punktų tinka jums. Jei tik keli, tai nėra blogai, kiekvienas daro klaidas. Bet visad turėkite omeny, kad net ir vienas punktas gali turėti didelę įtaką konversijoms.
Jei jūs vieni iš tų, kuriems tinka visi punktai, tai turite didelę problemą. Tikėtina, kad kasdien veltui išleidžiate pinigus, jei kažkur reklamuojatės.
ATMINKITE. Jei jūsų kibiras skylėtas, tai nesvarbu kiek vandens į jį pilsite – jis visad bus tuščias. Tas pats su prastai konvertuojančia svetaine.
Atidėkite visas planuojamas reklamos kampanijas ir rimtai užsiimkite svetainės tobulinimu.
Rašydamas, ne tik perleidžiu savo patirtį, bet ir pats išmokstu ką nors naujo. Tikiuosi ir jūs čia atrasite naudingos informacijos. Norite išmokti greičiau ir patogiau? Išbandykite Google Reklamos Mokymus arba Google Analytics Mokymus. O jei patinka skaityti – mano nauja Google Reklamos knyga.