15 AdWords kainų pasiūlymo strategijų, kurių nežino jūsų konkurentai

15-AdWords-kainų-pasiūlymo-strategijų

Jei naudojatės AdWords reklama, tikriausiai žinote, bent keletą kainų pasiūlymo strategijų. Bet ar žinojote, kad jų gali būti net 15? Jeigu taip, tada toliau skaityti jums neverta. Išgerkite kavos ir pasimėgaukite pora minučių ramybės.

Kiekvieną sekundę įvyksta tūkstančiai paieškų ir kiekvieną kartą Google sprendžia, kieno skelbimą parodyti aukščiau, kieno žemiau. Vyksta nuolatinis pasiūlymų karas. Ir be jūsų kainos už paspaudimą AdWords atsivežvelgia ir į Kokybės balą, kuris savo ruožtu susideda iš kitų faktorių. Plačiau apie Kokybės balą rasite šiame straipsnyje.

Taigi laimėti aukcioną yra ne taip paprasta. Būtent dėl to jūs turite žinoti visus siūlymo būdus, kuriuos siūlo AdWords.

Prieš tęsiant, noriu pabrėžti svarbų dalyką. Visada omeny turėkite savo tikslus. Dažniausiai jūs norite turėti tam tikrą konversijų kiekį už jums priimtiną kainą. Tad jūs negalite iki begalybės kelti paspaudimo kainos, ir atvirkščiai, negalite mažinti paspaudimo kainos, nes ilgainiui tai pakenks konversijoms.
 

Ir niekada visko nepalikite automatiniu režimu. Visada grįžkite į paskyrą ir pasižiūrėkite kaip sekasi jūsų kampanijoms.

 
 

Rankinis kainų pasiūlymas

Šį tikriausiai esate girdėję, o gal jau ir naudojate. Tai pats paprasčiausias pasiūlymas. Jūs rankiniu būdu nustatote kiekvieno raktinio žodžio pasiūlymo dydį. Kitaip tariant, kiek norite sumokėti už vieną paspaudimą.

Šis nustatymas pasirenkamas kampanijos lygyje ir atrodo štai taip:

 

rankinis siulymo budas

 

Šis pasirinkimas rekomenduojamas tiems, kas nori tiksliai kontroliuoti išlaidas. Kartais tai reikalauja ir daugiau laiko, nes turite peržiūrėti kiekvieną raktinį žodį grupėje.

Automatinis: maks. paspaudimų skaičius

Kaip sako jo pavadiimas, šis būdas skirtas išgauti kuo daugiau paspadimų už jūsų dienos biudžetą. Šis būdas geras tuomet jei norite stipriai sumažinti biudžeto išlaidas, bet nenorite, kad nukentėtų jūsų srautas.

Be to, čia jūs galite pasirinkti ir maksimalią kainą už paspaudimą.

 

Automatinis maks paspudimu skaicius

Šio pasiūlymo minusas tas, kad negalima individualiai reguliuoti keikvieno raktinio žodžio kainą. Tikrai ne visi raktiniai žodžiai atneša vienodus rezultatus, tad logiška būdų jiems nustatyti skirtingas kainas.

Be to, jūsų tikslas gauti ne kuo daugiau paspaudimų, bet konversijų. Tad šis būdas jums gali ir netikti. Bet patestuoti visada galite. Jei nenorite rizikuoti, išsirinkite vieną kampaniją ir ten pakeiskite nustatymus.
 
 

Automatinis: patobulintas MUP

Ši strategija suteikia šiek tiek laisvės AdWords algoritmui, kuris gali padidinti arba sumažinti jūsų pasiūlymo kainą 30%. Tai priklauso nuo to, kad AdWords mano, jog šis paspaudimas gai baigtis konversija ar ne. Jei konversijos tikimybė didelė, kaina gali būti pakelta iki 30%. ir priešingai, jei tikimybė maža, kaina sumažinama.

Pasak Google, tai leidžia padidinti konversijų skaičių išlaikant tą pačia ar panašią kainą už konversiją. Bet patariu į tai žiūrėti skeptiškai. Tuo pačiu, visada galite išbandyti su viena kampanija stebėdami, savo konversijas, jų kainą ir konversijų rodiklį.

Patobulintas MUP

Jei kuriate naują kampaniją, šis pasirinkimas gali būti pažymėtas pagal nutylėjimą. Atidžiai peržiūrėkite nustatymus.
 
 

Automatinis: tikslinis MUĮ

Jei žinote, kiek galite mokėti už savo konversiją, šis pasirinkimas jums gali būti įdomus. Tiesa, norint kad jis veiktų jūs turite sulaukti bent 15 konversijų per paskutines 30 dienų. Kuo daugiau konversijų turėsite mėnesio begyje, tuo tiksliau ir geriau veiks šis AdWords automatinis optimizavimas.

 

Tikslinis MUI

Kadangi viskas vyks automatiškai, visada rekomenduoju atidžiai stebėti kampanijas. Po kurio laiko palyginkite ar toks pasirinktas būdas jums buvo naudingas. Nepalikite savo kampanijų keliems mėnesiams be priežiūros.
 
 

Automatinė: matomas MUT

MUT yra mokestis už tūkstantį parodymų ir nėra toks populiarus kaip mokėjimas už paspaudimus. Šis būdas dažniausiai naudojamas brandingo tikslais. Nors buvo atveju, kai pasirinkus šį būdą kaina už paspaudimą buvo mažesnė, nei iškarto pasirinkus mokėti už paspaudimą.

Matomas MUP reiškia, kad Google sutelks dėmesį į tuos parodymus, kuriuos iš tikro vartotojai matė (bent 50% banerio matėsi bent sekundę). Nes kaip žinote, jūsų baneris gali būti ir puslapio apačioje, bet jei vartotojas iki jo nunuvažiuos, tai parodymas vistiek užsiskaito, tačiau pamatymas ne.

Matomas MUP

Beje, nepamirškite, jog šis pasirinkimas galioja tik Vaizdinės reklamos tinkle.
 
 

Tikslinė paieškos puslapio vieta

Dabar kiek įdomesnės strategijos, kurių nesimato prie kampanijos nustatymų. Keliaukite į Bendrinamą biblioteką ir ten susiraskite strategijas:

Kainu pasiulymo strategijos

 

Pirmąją strategiją mes jau aptarėm anksčiau, tad judam prie kitos – tikslinė paieškos puslapio vieta.

Jau pats pavadinimas išduoda nemažai. Jūs galite siūlymus optimizuoti pagal skelbimų vietą puslapyje.

tiksline paieskos puslapio vieta

Gal jūs norite visada būti viršuje? O gal jums užtenka tiesiog būti pirmame puslapyje. Jei turite ribotą biudžetą ir norite kartais pabūti viršuje, tai galite naudoti šį pasirinkimą.

Jūs galite pasirinkti ar AdWords už jus nustatys kainas ar pats reguliuosite kiekvieno raktinio žodžio kainą, bet jei norima pozicija nepasiekiame AdWords kainą padidins. Jūs taip pat galite pasirinkiti kainos koregavimą išreikštą procentais. Kiek AdWords gali sumažinti ar padidinti paspaudimo kainą. Bei, jei pageidaujate, apriboti maksimalų kainos pasiūlymo limitą, jei bijote, kad gali per greitai baigtis biudžetai ar per brangiai sumokėsite už paspaudimą.
 
 

Tikslinė aukštesnio reitingo dalis

Ego yra stiprus dalykas, ypač jei tas ego vadovo. Jei dažnai sulaukaite priekaištų, jog jūsų skelbimas žemiau konkurento, tai šis pasirinkimas jums patiks. Jis leidžia nustatyti procentą aukcionų, kuriuose jūsų skelbimų reitingas būtų aukštesnis nei kito domeno (konkurento).

 

Tiksline aukstensio reitingo dalis

Taigi, jei įvesite 30%, tai AdWords stengsis “nugalėti” jūsų konkurentą 30% visų aukcionų. Bet būkite atsargūs, ego demonstravimas dažniausiai brangiai kainuoja:).
 
 

Tikslinė skelbimo išlaidų grąža

Jei tiksliai žinote, kokia turi būti jūsų investicijų grąža (ROI), tai galite įvesti šį procentą leisti AdWords optimizuoti skelbimus būtent šiam rodikliui.

 

Tiksine skelbimu islaidu graza

Jei norite sulaukti 5x grąžos nuo jūsų išlaidų AdWords reklamom, tai turite įvesti 500%. Tai reiškia, jog nuo kiekvieno išleisti 1€ gausite 5€ atgal.

Norint jog šis pasirinkimas viektų jūs turite įvertinti savo konversijas, t.y. priskirti joms vertę. Arba importuoti ekomercijos vertę iš Google Analytics.
 
 

Kainos pasiūlymas mobiliems

Paskyroje jūs galite matyti kaip sekasi jūsų skelbimams mobiliuosiuose telefonuose. Priklausomai nuo to, koreguoti jų pasiūlymo kainą procentais. Šis nustatymas yra kampanijos lygyje.

Kainos pasiulymas mobiliems

 

Jūs turėsite įvesti procentą, kuriuos norite sumažinti/padidinti savo nustatytą paspaudimo kainą. Jei norite visai išskirti srautą iš mobiliųjų telefonų, pasirinkite sumažinti  ir įrašykite 100%.
 
 

Kainos pasiūlymas savaitės dienoms

Ar žinojote, jog paspaudimo kaina ir kiti rodikliai gali skirtis priklausomai nuo savaitės dienos. Jūs galite pasižiūrėti kaip sekasi jūsų kampanijai konkrečią savaitės dieną ir pagal tai koreguoti kainos pasiūlymus.

 

Savaites dienos pasirinkimas

 

Jei matote, kad kažkurią dieną mažai konversijų, galite sumažinti pasiūlymo kainą, taip paskirstant sutaupytą biudžetą kitoms dienoms. Tam reikės nukeliauti į skelbimų tvarkarašti kampanijos nustatymuose:

 

Skelbimu tvarkarastis

 

 

Kainos pasiūlymas valandoms

Lygiai tas pats galioje ir dienos valandoms. Jei jūs pastebite, kad tam tikromis valandomis, jūs negaunate konversijų nors paspaudimų yra, jūs galite sumažinti paspaudimo kainą, arba visai neberodyti skelbimų.

Kaip sužinotei valandų statistiką aš jau rodžiau. Pavažiuokite į viršų kur kalbame apie savaitės dienas. Tai vietoje dienų pasirinkite Dienos valanda.

Tada to paties tvarkaraščio pagalba pasikoreguokite savo kainos pasiūlymus. Tam jums gali tekti pridėti naują tvarkarašti kiekvienai dienai pridedant tam tikras valandas.

 

Dienos valandos tvarkarastis

Tik nedarykite išvadų remiantis keliais paspaudimais. Jei sulaukiate nedaug paspaudimų, pasirinkite didesnį laikotarpį.
 
 

Automatizuoti kainų pasiūlymai

Automatizuoti kainų pasiūlymai leidžia jums sutaupyti laiko optimizuojant raktinių žodžių kainų pasiūlymus. Keliaukite į raktinių žodžių ataskaitą ir ten susiraskite Automatinis.

 

Automatinis kainu pasiulymas

 

Tada pamatysite nemažai pasrinkimų, kuriais remiantis galite susikurti savo sąlygas.

 

automatinio kainu pasiulymo taisykles

Sakykime, jūs norite padidinti paspaudimo kainą, kai konversijos kaina nukrenta žemiau nei 5€. Tokiu atveju jūs žinote, kad galite kiek agresyviau išnaudoti savo biudžetą, tikintis daugiau konversijų.
 
 

Strategija “šuolis į šaltą vandenį”

Dauguma sukūrę kampaniją, pradeda su nedideliomis paspaudimo kainomis, nenorėdami per daug išleisti. Tada vėliau atsižvelgiant į rezulatus didinas pradines kainas.

Galima padaryti atvirkščiai.

Tik sukūrus kampaniją su naujais raktiniai žodžiais, padaryti didelę pasiūlymo kainą. Tokiu būdų iškarto iššoksite į pirmas pozicijas ir gausite gan aukšta CTR’ą. Vėliau paspaudimo kainą palaipsniui mažinkite ir pastebėsite, kad rezultatai išlieka tokie patys, bet kaina už paspaudimą ir išlaidos mažėja.
 
 

Sezoniškumas

Dažnai pamirštamas faktorius. Ne visoms prekėms ir paslaugoms būdingas sezoniškumas, bet jei jūs esate vieni iš tų, derėtų į tai atsižvelgti koreguojant kainos pasiūlymus.

Jei jūsų paskyra sena tai turėsite visą reikiamą informaciją, kurią galite panaudoti ateinantiems sezonams. Pasižiūrėkite kokios kainos ir konversijos buvo praeitais metais. Atkreipkite dėmesį, kada prasidėjo kilimas ar smukimas. Pagalvokite ar galite šiais metais kaip nors iš to išlošti.

Artėjant vasarai galite padidinti kainos pasiūlymą vasaros prekėms: dviračiai, riedučiai, palapinės ir pan. Baigiantis vasarai sumažinti arba išvis išjungti. Nors paieškų gali būti ir visus metus, tai nereiškia, kad bus ir pardavimų.
 
 

Brandiniai raktažodžiai

Tai raktiniai žodžiai susiję su jūsų įmonės pavadinimu. Pavyzdžiui, “domenas.lt”, “domenas lt”, “domenas”, “www domenas lt” ir t.t. Yra daug įvairių debatų dėl to ar vertą pirkti savo raktinius žodžius, nes jūs ir taip dažniausiai būsite pirmose pozicijose.

Aš sakau verta.

Tai brangiai nekainuoja, o jūs gaunate dar vieną papildomą poziciją viršuje, o svarbiausia jūs galite laisvai keisti tekstą ir nukreipimo puslapį. Plius, tai pakelia bendrą paskyros Kokybės balą.

Daug galvoti čia nereikia, arba juospridedate prie atskiros kampanijos arba ne. Šių raktinių žodžių optimizuoti nereikia.