Optimizavimas konversijoms

Kodėl “Apie Mus” puslapis yra svarbus?

Apie mus puslapis

Kiekviena svetainė privalo turėti “Apie mus” puslapį. Tai svarbus, tačiau dažnai pamirštamas puslapis, lyg nenaudojama ir apdulkėjusi knyga lentynos viršuje. Ir tai klaida, nes internete žmonės nemato kas jūs. Jis nežino su kuo turi reikalų, ar įmonė atitinka jų vertybes, ar jie patikimi ir t.t.
 

Kai jūs bendraujate su žmogumi, jūs dažniausiai galite pasakyti ar jis patikimas. Bent jau galite pasakyti ar iš to žmogaus ką nors pirktumėte, ar turėtumėte su juo reikalų. Tas pats galioja ir svetainei. Teisingai parašytas ir pateiktas “Apie mus” puslapis gali padidinti pasitikėjimą įmone, svetaine ar asmeniu ir padidinti pardavimus.
 

Kiekvienas brandas ar įmonė, nori, kad vartotojai juos pamėgtų, dalintųsi jų vertybėmis, jaustųsi gerai turėdami su jais reikalų. Bet tam reikia kalbėti žmonių kalba (savo vartotojų kalba), pasistengti “susijungti” su savo vartotojais.
 

Pasigooglinau porą puslapių, kad pažiūrėčiau kokie yra “Apie mus” puslapiai. Tai iš 8 atidarytų puslapių, 4 neturėjo “Apie mus”, 2 turėjo gan normalius. Ir štai keli tūrėjo tokius.
 

Juta.lt tiesiog surašė daug raktinių žodžių. Gal tai SEO tikslais, sunku pasakyti. Bet apie save daug neatsleidžia. Ši svetainė vistiek man lieka anonimiška. Ji nesistengia su manimi atrasti bendrą kalbą, užvesti dialogą, papasakoti istoriją. O kaip žinia facts tell but stories sell, manau vertimo čia nereikia.
 

juta apie mus

 

Kitas puslapis, toks visas elegantiškas – elegantiska.lt. Daug apie eleganciją, nieko apie tai, su kuo aš turėsiu reikalų. Aš atėjau paskaityti apie įmonę, žmones, įsitikinti ar manęs neap***s. Žmonės skirtingi, vieni lengviau pasitiki svetainėmis, kiti sunkiau. Ar verta rizikuoti? Na ir aišku būtinai turi būti įkeltas vaizdingas paveikslėlis, nesuteikiantis visai jokios informacijos. Manau šis puslapis gali būti žymiai geresnis.

 

elegantiska apie mus
 

 

Apie ką turėtų būti “Apie mus” puslapis?

 

Čia jūs turite papasakoti apie save, savo istoriją, kokias problemas sprendžiate, kas tie žmonės, kurie dirba su mumis (klientais). Čia yra jūsų galimybė parodyti žmogui, kad jūs neesate tik pilka svetainė interneto platybėse, kad jūs esate gyvas organizmas.
 

Jei jau žmogus užėjo į “Apie mus” puslapį, tai jis savotiškai davė leidimą jums papasakoti apie savo įmonę. Jums tereikia pasirinkti tokį toną, kuris išsklaidys anonimiškumą ir padės vartotojui jus lengviau pažinti.
 

Žmonės nori žinoti apie jus, bet iš savo perspektyvos. Tad viskas ką jūs ten parašysite, turi sietis su jūsų auditorija. Tai reiškia, kad jūs galite girtis, bet tai turi būti reikšminga vartotojui.
 

Štai keletas klausimų, kurie padės jums kuriant “Apie mus” puslapį:
 

  • Kodėl jūs darote, tai ką darote? Nuoširdžiai.
  • Kas yra tie žmonės, kurie dirba įmonėje? Nuotraukos, vardai, pareigos.
  • Kokie jūs esate kaip žmonės? Mėgstantys sportą, skaniai pavalgyti, puoselėjantys gamtą, aukajantys labdarai.
  • Kuo labiausiai didžiuojatės kaip įmonė?
  • Kodėl jūs turėtumėt rūpėti vartotojams?
  • Kokios jūsų įmonės vertybės?

  •  
     

    Ką dar galite padaryti:

     

    Leiskite vartotojams pamatyti jūsų žmogiškąją pusę. Jei pasirinkote rodyti savo darbuotojų nuotraukas, galite palypėti laipteliu aukščiau ir leisti jiems išsirinkti mėgstamas citatas. Pvz. Dropbox pateikia nedidelį kiekį informacijos, kai pelytę užvedate ant nuotraukos. Visai puiki vieta būti kūrybingiems.
     

    Papasakokite savo įmonės istoriją. SeoMoz tai parodo per timeline’ą, vizualiai pavaizduotą įmonės istoriją nuo įkūrimo. Tokiu būdų jūs galite pasidalinti pasiekimais nesigiriant. Kiekviena įmonė turi savo istoriją, net jei pradėjote verslą dėl to, kad norėjote daugiau uždirbti. Galite viską įvilkti į gražų pasakojimą, kaip noras būti finansiškai nepriklausomu, pastumėjo jus pradėti verslą ir dabar jūs sukūrėte tam tikrą kiekį darbo vietų padėdami kitiems.
     

    Sujunkite žmones su žmonėmis. Šiais socialinių tinklų laikais visi nori “susiconectinti” su kitais. Leiskite jiems tą padaryti. Pridėkite darbuotojų ir valdžios Facebook, G+ ar Linkedin profilius. Leiskite pažinti tuos, su kuriais jie neužiglo turės reikalų.
     

    Atskleiskite savo įmonės aistrą ar asmenybę. Jei jūsų kolegos mėgsta bėgioti maratonuose, ar dalyvauti kitose veiklose – parašykite tai. Parodykite, kad jūs kaip įmonė esate linksmi, veiklūs, įdomūs, profesionalūs ar visokie kitokie. Pasižiūrėkite į MailChimp puslapį, kokia nuotaika jus apima? Ar tai linksma įmonė ar lūdna? Ar norėtumėte tapti jos klientais?
     

    Panaudokite video. Vadovo, įkūrėjo ar visų darbuotojų video gali būti labai geras ir greitas būdas perteikti jūsų įmonės įvaizdį. Tai gali būti šiltas vadovo kreipimasis. Arba gali būti linksmas ofiso ir darbuotojų nufilmuotas darbo dienos video: ką jie daro, kur sėdi, kur valgo ir pan. Per trumpą video galima atskleisti daugiau informacijos, nei keliuose lapuose teksto.

     

     

    Ką jūs turėtumėte dabar daryti?

     

    Pasižiūrėti savo “Apie mus” puslapį. Ar jis tikrai geras? Ar galėtų būti geresnis? Ką galite patobulinti patys, o kam reiktų vadovo ar viso kolektyvo pritarimo? Nerašykite bet kokio teksto, kad tik “užpildyti” tuščia erdvę. Geriau tada visai neturėti “Apie mus” puslapio, nes blogas gali labiau pakenkti negu padėti.

    Kodėl “Apie Mus” puslapis yra svarbus?
    4.5 (90%) 8 votes
    Rokas Golcas
    Rokas Golcas
    Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.