Optimizavimas konversijoms

20 ženklų, parodančių, kad jūsų svetainė turi konversijų problemą (net nereikia Google Analytics)

Nesvarbu ar turite naują svetainę ar seną, jums reikia žinoti kaip jai sekasi konvertuoti lankytojus į pirkėjus. Nuo to, kaip sėkmingai svetainė konvertuoja priklauso jūsų uždarbis. Ar tai prekės pirkimas, ar tiesiog užsakymo forma, anksčiau ar vėliau viskas susiveda į pinigus.

 

Ne visos svetainės turi sunkumų pritraukti srautą, bet tikrai visos svetainės turi konversijos problemų.
 
Jei jūs turite Google Analytics ir žinote kur pasižiūrėti pardavimus, konversijų rodiklį ir t.t. tai labai šaunu. Bet yra tokių, kurie ne tik kad nežiūri į savo Analytics statistiką, bet net ir neturi jos.
 
Štai keletas punktų, kurie padės identifikuoti ar svetainė turi konversijos problemų. Ar jie jums girdėti?
 

  • Išleidžite kelis šimtus litų, kad pritrauktumėte naują lankytojų srautą, tačiau nematote jokių pardavimų
  • Neatlikote jokių A/B testavimų, kad pagerintumėte savo svetainę.
  • Manote, jog lankytojų srauto didinimas yra geriausia strategija padidinti konversijas.
  • Naudojate “Spauskite čia” frazę ant kai kurių savo nuorodų svetainėje.
  • Pastaruoju metu nebandėte pirkti ar registrstruotis savo svetainėje.
  • Niekada neprašėte savo vadovo pinigų pagerinti konversijas.
  • Nesiūlote jokių garantijų savo vartotojams (prekės kokybės, paslaugos garantijų ir pan.).
  • Niekada neatlikote savo lankytojų apklausos.
  • Neturite aiškaus kvietimo veiksmui (call-to-action) startiniame pusapyje.
  • Neaiškiai parodote savo unikalų vertės pasiūlymą.
  • Neturite saugumą patvirtinančių ženkliukų pirkimo žingsniuose.
  • Naudojate ‘captcha’ savo formose norėdami sumažinti spamą. ‘Captcha’ yra tie skaičiai ar simboliai, kuriuos reikia suvesti prieš registruojantis.
  • Jūsų svetainėje mažai gyvybės ženklų – komentarų, like’ų ar pan.
  • Jums labiau rūpi kaip būti Google paieškos rezultatų viršuje, negu konvercijos.
  • Jūsų vadovas nusprendžia kokie svetainės pakeitimai geriausi, o ne jūsų vartotojai.
  • Nežinote Google Analytics tikslų naudojimo privalumų.
  • Išleidžiate krūvą pinigų svetainės tobulinimui, bet pardavimai nepasikeičia.
  • Nežinote kas yra nukreipimo puslapis (landing page), ir aišku jo nenaudojate.
  • Nežinote savo svetainės konversijos rodiklio.
  • Niekada netikrinote savo svetainės su skirtingomis naršyklėmis.

  •  
    Atvirai prisipažinkite sau kiek iš šių punktų tinka jums. Jei tik keli, tai nėra blogai, kiekvienas daro klaidas. Bet visad turėkite omeny, kad net ir vienas punktas gali turėti didelę įtaką konversijoms.
     
    Jei jūs vieni iš tų, kuriems tinka visi punktai, tai turite didelę problemą. Tikėtina, kad kasdien veltui išleidžiate pinigus, jei kažkur reklamuojatės.
     
    ATMINKITE. Jei jūsų kibiras skylėtas, tai nesvarbu kiek vandens į jį pilsite – jis visad bus tuščias. Tas pats su prastai konvertuojančia svetaine.
     
    Atidėkite visas planuojamas reklamos kampanijas ir rimtai užsiimkite svetainės tobulinimu.

    20 ženklų, parodančių, kad jūsų svetainė turi konversijų problemą (net nereikia Google Analytics)
    4.67 (93.33%) 3 votes
    Rokas Golcas
    Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.
    Tau gali patikti ir šie
    Tuscios erdves naudojimas
    Pagerinkite svetainės praktiškumą naudodami šį paprastą triuką
    paprasta svetaine
    Kodėl “paprasta” svetainė yra gerai?

    Parašyti komentarą

    Tavo komentaras*

    Vardas*
    Your Webpage

    Parsisiųskite NEMOKAMAI atnaujintą e.knygą

    x