Google Analytics

Taupykite laiką su Google Analytics įspėjimais

Analytics ivykiu informacija

Jūsų laikas ribotas. Išnaudokite jį ten, kur gausite didžiausią grąžą. Arba galite užsiimti paveikslėlyje pavaizduota veikla.
 
Turėdami svetainę, jūs privalote žinote kas vyksta. Jūs turite pastebėti, kai sumažėja konversijos, ar padidėja srautas. Jūs turite pastebėti, kai kažkas neveikia svetainėje ar pakilo atmetimo rodiklis iš tam tikrų šaltinių. Jūs turite žinoti, kurios kampnijos veikia, kurios ne. Tai svarbu norint, kad jūsų svetainė būtų efektyvi.
 

Bet ar jūs turite laiko visą dieną stebėti visas ataskaitas? Greičiausiai, kad ne. Tikėtina, kad jūs dar kažką darote. Ar būtumėte svetainės savininkas ar tik projektų vadovas, jūsų darbas nesibaigia ties Analytics paskyra.
 
Gerai, kad yra išeitis. Google Analytics įvykių informacija. Tai savotiškas pagalbininkas, kuris stebi nukrypimus statistikose ir jus informuoja.
 
Sudominau? Tikiuosi.
 
 

Kas yra įspėjimai ir kaip juos susikurti?

 
Įspėjimus galite rasti prisijungę prie Analytics paskyros kairiame meniu. Tas meniu punktas pažymėtas lempute.  Yra du įspėjimų tipai: automatiniai ir priskirti. Automatiniai tai Google sukonfiguruoti už jus, kad stebėtų įvairius svetainėje vykstančius pokyčius. Jie labai patogūs, nes ten galima rasti tai ko nepastebėsite savo ataskaitose. Tad periodiškai galite ten apsilankyti. Žemiau matote kaip atrodo automatiniai įspėjimai. Tačiau ten rasite ne visus įspėjimus. Kiekviena svetainė unikali tad ir įspėjimus reikia susikurti kiekvienai svetainei atskirus.
 
Google automatiniai ivykiai
 
Štai čia ir pravečia priskirtieji įspėjimai. Jūs galite suskurti tokius, kurie labiausiai atitinka jūsų verlso poreikį. O geriausia dalis yra ta, jog jūs galite nusistatyti gauti pranešimus el.paštu įvykus jūsų sukurtam įspėjimui. Taip tikrai nepraleisite jokių svarbių pokyčių ir jums nereikės pastoviai “mirkti” prie ataskaitų.
 
Norėdami suskurti savo įspėjimus, pasirinkite viršuje Priskirti įspėjimai. Ten spauskite mygtuką Valdyti priskirtus įspėjimus. Jūs pateksite į tuščią puslapį, bet nesunkiai pastebėsite raudoną mygtuką Naujas įspėjimas. Spauskite jį. Prieš jus pasirodys įspėjimo kūrimo pasrinkimai.
 
Google analytics ispejimo kurimas

 

Kaip matote pasirinkimų nemažai, tad galėsite “žaisti” kiek tik fantazija leidžia.
 
Laikotarpį pasirinkite tokį, kuris atrodys logiškas tam įspėjimui. Pvz. jūs galite norėti kas dieną stebėti pardavimus, nes žinote, kad kas dien uždirbate 3000Lt, tad jei tas rodiklis nukris 50%, jūs norite, gauti pranešimą apie tai. Kitiems įspėjimams gali užtekti savaitės arba mėnesio.
 
Įspėjimo sąlygos irgi nėra aukštoji matematika. Jūs pasirenkate kam taikomas įspėjimas, pvz. visam srautui, ar tik srautui iš Facebook’o ar kito kanalo. Atminkte, kad įspėjimų susikurti galite ne vieną, kad ir kiekvienam svarbiam savo kanalui.
 
Vėliau renkatės apie ką bus įspėjimas, tai tarkim apie pirkimus ar pajamas ar kitą rodiklį. Ir pasirenkate sąlyga, kada aktyvuosis įspėjimas.
 
Patariu pirma viską susirašyti ant popieriaus, pvz. “noriu gauti pranešimą el.paštu, kai mano dienos pirkimai nukris 30%”. Tada ateinate čia ir suvedate sąlygas. Patikėkite, nieko sudėtingo reikia tiesiog išbandyti.
 
Kai įspėjimus susikursite juos rasite kairiame meniu suskirstytus pagal dienos, savaitės ar mėnesio įspėjimus.
 
automatiniai ispejimai
 
Kaip matote, iškarto iškylą įvairūs klausimai. Kodėl srautas pakilo ar nukrito? Kodėl pardavimų mažiau nei tikėtasi ir t.t. Jūs galite iškarto pereiti į ataskaitą paspausdami mėlyną nuorodą dešinėje. Kartais priežastys bus aiškios, kaip tarkim prasidėjo reklama ar atėjo savaitgalis. Kartais reikės pasukti galvą. O gal ten buvo tiesiog dizainerio ar programuotojo klaida?
 
Kaip bebūtų, jūs dabar žinosite visus pakilimus ar nukritimus. O svarbiausia, nereikės stebėti ataskaitų, nes įspėjimus gausite el.paštu.
 
Vienas patarimas. Jei jau galite suskurti 50 įspėjimų tai nereiškia, kad tiek ir turite turėti. Susikurkite tuos, kurie yra aktualūs jums. Jie turi jums padėti atsakyti į klausimus, jie turi padėti pasiekti geresnius rezultatus, pastebėti klaidas, padėti jums būti produktyvesniems, palengvinti analizę. Jie neturi jums užkrauti daugiau darbo.
 
Žemiau rasite kelis įspėjimus, kuriuos manau dauguma turite turėti.
 
 

Įspėjimai, kuriuos turite turėti savo paskyroje

 

1. Srauto padidėjimas

 
Jei ne kasdien užsukute į paskyrą, tai netikėtą srauto padidėjimą neiškarto pastebėsite. Tai gal būti ir atsitiktinumas. O kas jeigu, tai papildomas šaltinis, kurį jums reikia išnaudoti akimirksniu. Gal būt tai straipsnis, gal būt žmonės pradėjo dalintis jūsų postu, o gal kažkas įsidėjo jūsų nuorodą. Kuo anksčiau sužinosite kodėl padidėjo srautas, tuo efektyviau galėsite tai išnaudoti.
 
Štai kaip atrodo toks įspėjimas:
 

  • Laikotarpis: diena
  • Taikoma: visam srautui
  • Įspėti, kai: seansai
  • Sąlyga: % padidėja daugiau nei
  • Vertė: 30% (procentas priklauo nuo jūsų srauto pastovumo)
  • Palyginti su: ta pati praeitos savaites diena

  •  
    srauto padidejimo ispejimas
     
     

    2. Tisklų įgyvendinimo padidėjimas

     
    Tikslai yra svarbiausia jūsų paskyros  dalis, tad jūs tikrai norite žinoti apie juos kuo daugiau. Ypač jei yra staigus padidėjimas arba sumažėjimas.
     

  • Laikotarpis: diena
  • Taikoma: visam srautui
  • Įspėti, kai: pasirinkite savo tikslą (galite susikurti įspėjimą visiems savo tikslams)
  • Sąlyga: % padidėja daugiau nei
  • Vertė: 20% (vėlgi priklauso nuo pastovumo)
  • Palyginti su: ta pati praeitos savaites diena

  •  
    tikslo padidejimo ispejimas
     
     

    3. Tikslų įdyvendinimo sumažėjimas

     
    Jei turite įspėjimą padidėjimui, reikia turėti ir sumažėjimui. Staigus sumažėjimas gali reikšti problemą konversijos kelyje. Gal forma nebeveikia, o gal puslapis, kuriame yra forma. Bet kokiu atveju, jūs norite žinoti, kada įvyko sumažėjimas ir kodėl. Įspėjimas panašus į ankstesnį tiesiog pasirinkite sumažėjimo sąlygą.
     

  • Laikotarpis: diena
  • Taikoma: visam srautui
  • Įspėti, kai: pasirinkite savo tikslą (galite susikurti įspėjimą visiems savo tikslams)
  • Sąlyga: % sumažėja daugiau nei
  • Vertė: 20% (vėlgi priklauso nuo pastovumo)
  • Palyginti su: ta pati praeitos savaites diena

  •  
    tikslo sumazejimo ispejimas
     
     

    4. Įspėjimas apie srauto nebuvimą

     
    Manau norėtumėte žinoti, kai staiga nustojo veikti svetainė. Šis įspėjimas padės jums “nepramiegoti”.
     

  • Laikotarpis: diena
  • Taikoma: visam srautui
  • Įspėti, kai: seansai
  • Sąlyga: yra mažiau nei
  • Vertė: 1

  •  
    srauto nebuvimo ispejimas
     
     

    5. Srauto (arba konverisijų) padidėjimas/sumažėjimas iš konkretaus šaltinio

     
    Jei turite kelis pagrindinius srauto ar konversijų šaltinius, vertėtų sukurti įspejimus ir jiems. Tai svarbu, nes jei turite du svarbiausius šaltinius, kurie generuoja didžiausią dalį pajamų, jūsų tikslas pasirūpinti nepriekaištingu šių šaltinių veikimu.
     
    Vietoj pirkimų galite pasirinkti seansus, ar kitą rodiklį, kuris aktualus jūsų svetainei.
     

  • Laikotarpis: diena
  • Taikoma: šaltinis
  • Vertė: google (arba kitas šaltinis)
  • Įspėti, kai: pirkimai
  • Sąlyga: yra mažiau nei
  • Vertė: 5 (vertė priklausys nuo jūsų vidurkio)

  •  
    saltiniu ispejimas
     
     

    6. Konversijų padidėjimas iš el.pašto

     
    Manau daug kas siunčia naujienlaiškius, vieni rečiau kiti dažniau. Ne paslaptis, kad el.paštas yra vienas iš geriausiai besikonvertuojančių kanalų. Todėl yra svarbu žinoti, kada ir koks naujienlaiškis buvo atsakingas už konversijų padidėjimą. Kai sakau padidėjimą, tai daugiau turiu omeny viršijantį lūkesčius padidėjimą.
     

  • Laikotarpis: diena
  • Taikoma: šaltinis (arba kampanija)
  • Įspėti, kai: pajamos (arba kiti tikslai)
  • Sąlyga: % padidėja daugiau nei
  • Vertė: 30% (vėlgi priklauso nuo pastovumo)

  •  
    pajamu padidejimas is email

     

     

    Kaip matote, įspėjimai gali būti įvairūs. Svarbiausia juos pasirinkti pagal savo svetainę ir jos tikslus, kitaip tiesiog žiūrėsit į skaičius, kurie neatneš jokios pridėtinės vertė, o jūs apsikrausite papildomu darbu.
     
    Dabar svarbiausia pradėti, tad junkitės prie paskyros ir sukurkite bent kelis įspėjimus. Vėliau juos patobulinsite arba pridėsite naujų.
     

    Taupykite laiką su Google Analytics įspėjimais
    4 (80%) 4 votes
    Rokas Golcas
    Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.
    Tau gali patikti ir šie
    Apskaiciuota metrika
    Analizuokite svetainės duomenis kaip tikri profesionalai su Apskaičiuota metrika
    Kaip pašalinti netikrus lankytojus iš Google Analytics?

    Parsisiųskite NEMOKAMAI atnaujintą e.knygą

    x