Google Analytics

Svetainės būsenos apžvalga per 5min. Pažintis su informacijos suvestinėmis

Informacijos-suvestines

Kartais nėra laiko pusdienį praleisti peržiūrint ataskaitas, analizuojant visą statistinę informaciją. Kartais tiesiog norisi “užmesti akį”, kad įsitikintumėte, jog viskas tvarkoje. Arba jūs esate vadovas ir į jūsų kasdieninius darbus neįeina gili svetainės duomenų analizė. Bet jums įdomu žinoti kaip sekasi jūsų svetainei, ir tą norite padaryti labai greitai.
 

Susipažinkite – Informacijos suvestinės arba dashboards, na kam nepatinka lietuviškas vertinys.
 
Informacijos suvestinės leidžia jums susidėti ten bet kokias ataskaitas, pasigaminti jūsų nuosavą prietaisų skydelį. Todėl užtenka tik prisijungti ir viename puslpyje matote svarbiausius rodiklius. Jums nereikia vaikščioti per ataskaitas ir ieškoti kiekvieno norimo rodiklio statistikos.
 
Šias suvestines galite pasigaminti ir patys. Nieko sunkaus. Tiesiog kairiame meniu susiraskite Informacijos suvestinės, spauskite sukurti naują ir pridėkite kokias tik norite metrikas. Google net turi specialią galeriją, kur galite rasti kitų asmenų sukurtas suvestines.
 
nauja informacijos suvestine

 

Bet aš jums paruošiau suvestines, kurias galite išsisaugoti tiesiog vienu paspaudimu. Kitaip kokio velnio eiti į šį bloga ir skaityti.
 
Norėdami parsisiųsti, turėsite paspausti nuorodą, kuria pateiksiu po kiekviena suvestine. Paspaudus jums lieps pasirinkti, kuriai paskyrai išsaugoti šią suvestinę.
 
 

SEO suvestinė

 
Jei norite stebėti savo SEO rezultatus ar samdomos agentūros darbą ši suvestinė jums pravers. Ji parodo pagrindines metrikas. Kiekvieną iš jų galite redaguoti pridėti savo ir t.t.
 
SEO suvestine
 
Svarbu. Kai išsaugosite šią suvestinę paredaguokite kiekvieną iš lentelių ir pakeiskite mano brandinį raktinį žodį savuoju. Ten galite įvesti savo svetainės ar prekės ženklo pavadinimą.
 
Suvestines redagavimas
 
Tad, visur kur ataskaitos pavadinimas susijęs su brandiniu ar nebrandiniu srautu, patikrinkite ar ten įrašytas jūsų brandas (svetainė, produktas ar pan).
 
Parsisiųsti šią SEO suvestinę
 
 

Socialinis monitoringas

 
Manau šiandien visos svetainės sulaukia srauto iš socialinių tinklų, todėl tampa svarbu stebėti, kokie tai tinklai ir koks srautas jus pasiekia. Tai dar svarbiau, jei jūs turite savo puslapius socialiniuose tinkluose ir nuolat ten reklamuojate savo turinį.
 
Socialinis monitoringas

 

Parsisiųsti socialinio monitoringo suvestinę
 
 

Lankytojų techninis portretas

 
Svarbu yra žinoti ne tik iš kur ateina jūsų vartotojai, bet ir kokias technologijas jie naudoja. Internete technologijos plinta labai greitai, tad reikia laiku pastebėti kokiomis technologijomis vartotojai naudojasi, kad neatsiliktumėte nuo tendencijų. Ši suvestinė taip pat labai naudinga, kai norite pamatyti kas sus vetaine blogai. Ar palaikomos visos naršyklės, visi įrenginiai ir pan. Ypač jei dažnai atnaujinate svetainės dizainą ar funkcionalumą.
 
Lankytoju techninis portretas

 

 

Parsisiųsti lankytojų techninio portreto suvestinę
 
 

Mobilaus srauto ekomercijos suvestinė

 
Lankomumas ir pirkimai iš mobiliųjų įrenginių didėja. Ar skiriate tam užtektinai laiko? Ar žinote kokią dalį jūsų pirkėjų sudaro mobilus srautas? Ką jie perka?
 
Mobilaus srauto ekomericjos suvestine

 

 

Parsiųsti mobilaus srauto ekomercijos suvestinę
 
 

AdWords kampanijų suvestinė

 
Reklamuojate savo svetainė per AdWords? Bet neturite laiko jungtis prie AdWords paskyros, ar analizuoti viską Analytics paskyroje. Tada ši suvestinė pagelbės akimirksniu sužinoti kaip sekasi šiam kanalui.
 

AdWords reklamos srauto suvestine

 
Parsiusiųsti AdWords reklamos srauto suvestinę
 
 

Faktai apie jūsų lankytojus (ideali suvestinė jūsų vadovui)

 
Ar jūsų vadovas dažnai klausinėja/prašo atsiųsti įvairios informacijos apie lankytojus? Kiek unikalių? Kiek iš mobilaus užeina ir t.t. Galite šią suvestinę nusiųsti jam arba iššsisaugoti savo paskyroje ir kitą kartą kai jis paprašys panašios informacijos vienu paspaudimu viską matysite.
 
Faktai apie musu lankytojus

 

Parsisiųsti šia vadovo suvestinę.
 
 

Bonusas

 
Kiekviena iš šių suvestinių gali būti eksportuota į PDF dokumentą, kuris gali būti siunčiamas ne tik vadovui, bet ir kitiems asmenims įmonėję ar už jos ribų. Viršuje rasite mygtuką Eksportuoti. Spauskite ir suvestinė eksportuota.
 
Suvestines eksportavimas

 

 

Jei norite suvestinę iškarto išsiųsti el.paštu arba nustatyti kaip dažnai ši suvestinė keliaus automatiškai, tą galite taip pat padaryti viršutinio meniu pagalba. Spauskite El.paštas ir įrašykite gavėjo adresą. Žemiau galite nustatyti ataskaitos siuntimo dažnį.
 
Dabar vadovas gaus suvestinę automatiškai ir netrukdys jums dirbti su savo klausimais.
 
Suvestines siuntimas el.pastu

 

 

Svetainės būsenos apžvalga per 5min. Pažintis su informacijos suvestinėmis
5 (100%) 4 votes
Rokas Golcas
Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.