Google Analytics

Kaip paprasta ataskaita padėjo uždirbti daugiau nei 171 698Lt. per mėnesį

Golcas.lt-kaip sutaupyti pinigus su google analytics

Google Analytics yra galingas įrankis, kuriame apstu įvairių ataskaitų. Didžiausia problema su kuria susiduria dauguma, yra kurias ataskaitas žiūrėti. Pateiksiu vieno kliento pavyzdį, kada įprastinė ataskaita padėjo pagerinti pajamas.

Jei jūsų svetainė sulaukia daug srauto ne tik iš įvairių kanalų, bet ir iš įvairių šalių, gali būti be galo sunku susikoncentruoti ir išsirinkti tinkamas ataskaitas. Duomenų kiekis toks didelis, kad svarbios smulkmenos praslįsta pro mūsų akis.

Tokiu atveju visada geriausia pradėti nuo paprastų dalykų. Imkite įrankį, su kuriuo žmogus naršo po jūsų puslapį – naršyklės. Yra ne tik, kad ne viena naršyklė, bet kiekviena turi versijas. Ir nors atrodytų, kad visi turėtų atsinaujinti savo naršykles į naujausią versiją, tačiau realybėje tą daro ne visi.

Naršyklės ataskaita
Google analytics turi standartinę naršyklių ataskaitą, kurią rasite kairiame meniu Auditorija>Technologija>Naršyklė ir OS. Jūs pamatysite visas naršykles iš kurių ateina srautas į jūsų svetainę.

 

Golcas.lt-narsykles ataskaita

 

Iš pimo žvilgsnio nieko baisaus lyg ir nesimato. Atmetimo rodiklis, kuris dažnai parodo, ar yra kas nors blogai su naršyklėsmis, yra panašus visų. Pajamos, atrodo, irgi pasiskirstė priklausomai nuo srauto. Taip, Safari ir IE, turi mažesnį konversijos rodiklį, nei Chrome ar Firefox naršyklės. Nors IE konversijos rodiklis labai panašus į Safari, bet jis mane sudomino, nes žinau, kad ankstesnės IE versijos, gali turėti sunkumų atvaizduojant tam tikrus dalykus svetainėje. Taigi, nutariau pasižiūrėti kaip viskas atrodo, žiūrint kiekvieną iš IE versijų. Tam toli eiti nereikia, tiesiog spauskite ant Interne explorer, ir pateksite į versijos ataskaitą.

 

Golcas.lt-narsykles versiju ataskaita

 

Manau kiekvienas iškarto pastebėjo, kad 8.0 versija turi labai mažą konversijo rodikį, praktiškai niekas neperka, nors srautas yra didelis. Viskas pasidarė aišku – kažkas negerai su šia versija. Taigi, pirmas dalykas, ką tokiu atveju turite daryti, tai instaliuoti IE naršyklės 8.0 versiją ir pabandyti nusipirkti ką nors savo svetainėje. Tikėtina, atrasite tam tikrų klaidų arba kažkas tiesiog neveiks. Jei nerasite patys, galite pasitelkti programuotojus, kurie patikrins visus procesus dar kartą šioje versijoje.

 

Mano atveju, tai apsiperkant, neveikė keli dalykai, vietomis tekstas buvo per smulkus, nesimatė kai kurių mygtukų. Galimai, atnaujinant dizainą, nebuvo patestuota su visomis naršyklėsmis ir neištaisytos klaidos. Visą informaciją perdavus programuotojams, jie irgi rado kažkokių klaidų. Kokios tai klaidos, aš nepamenu, nes jie paaiškino tai savo kalba, kurios nesuprantu. Bet tai nėra svarbu. Svarbiausia, kad jūs identifikavote vietą, kur yra klaidos. Tada įtraukiate reikalingus žmones, kad šias klaidas pašalintų.

 

Būtinai vėl patestuokite viską iš naujo, kad įsitikintumėte, jog visas sutvarkyta ir veikia. Štai kaip atrodė statistika sutvarkius visas klaidas su sena naršyklės versija.

 

Golcas.lt-rezultatu palyginimas

 

Ne visada klaidos bus akivaizdžios, kartais teks gerai pasukti galvą. Šioje vietoje, galima sakyti, pasisekė, tai buvo tiesiog neapdairumas testuojant ar kuriant dizainą.

 

Svarbiausia nebijokite pradėti. Išsirinkite paprastas ataskaitas. Tai gali būti jau minėta naršyklių ataskaita. Galite pradėti nuo mobiliųjų įrenginių ataskaitos, juk Lietuvoje jau apie 30% srauto ateina iš mobiliųjų įrenginių. Ar jūsų svetainė pritaikyta jiems? Jei taip, ar vyksta konversijos?

Galite pasižiūrėti ir geografines vietoves, gal jūs turite srauto iš kitų šalių? Kaip šis srautas konvertuojasi? Gal verta pagalvoti apie antrą kalbą svetainėje?

 

Taigi pirmyn, atsidarykite savo Google Analytics paskyras išsirinkite ataskaitą ir pabandykite surasti gerų įžvalgų. Tada pasidalinkite jomis čia.

 

Pagrindinis paveikslėlis paimtas iš Veidas.lt

Kaip paprasta ataskaita padėjo uždirbti daugiau nei 171 698Lt. per mėnesį
5 (100%) 2 votes
Rokas Golcas
Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.
Tau gali patikti ir šie
url kurimo priemone
Kaip išmatuoti visų jūsų reklamos kampanijų naudą?
Nukreipimo puslapiai
Kodėl nukreipimo puslapiai yra svarbiausia reklamos kampanijų dalis?

Parašyti komentarą

Tavo komentaras*

Vardas*
Your Webpage

Parsisiųskite NEMOKAMAI atnaujintą e.knygą

x