Google Analytics

Kaip išmatuoti socialinių tinklų grąžą su Google Analytics?

Socialiniu tinklu graza

Norite sužinoti ar jūsų pastangos socialiniuose tinkluose atsiperka? Šiame straipsnyje sužinosite kaip surinkti ir analizuoti informaciją, kurios reikia norint tinkamai išmatuoti socialinių tinklų įtaką jūsų verslui.

Nors Google Analytics turi atskirą ataskaitą, kurioje matosi apsilankymai iš įvairių, ši ataskaita yra ribota. Ten nerasite visų reikiamų duomenų, o tai apsunkina grąžos analizę.

Laimei jūs galite susikurti atskirus segmentus kiekvienam kanalui ir juos pritaikyti bet kokiai ataskaitai.

Atskiras segmentas kiekvienam kanalui

Iš pradžių jūs turite suprasti, kaip Google Analytics atpažįsta srautą iš socialinių tinklų. Tad jums reikia užeiti į Įsigyjimas > Socialiniai > Tinklo persiuntimai.

Užveskite pelę ant kiekvieno iš tinklų ir pamatysite kokios nuorods priskiriamos kiekvienam tinklui.

Facebook srauto nuorodos

 

Dabar kai žinote kas sudaro šį srautą galite susikurti segmentą kiekvienam socialiniam tinklui. Plačiau apie segmentų kūrimą ir naudojimą rašiau šiame straipsnyje.

Tad dabar labai trumpai. Spauskite viršuje Visi seansai nuorodą, atsidarys segmentų kūrimo langas. Susiraskite Srauto šaltiniai ir ten įveskite kiekvieno socialinio tinklo nuorodas.

socialinio srauto segmentas

Jei norite gali susikurti segmentą apimantį visus socialinius tinklus bendrai, o ne kiekvieno atskirai. Čia jau priklauso kaip norite matyti informaciją. Bet nepamirškite, kad tarp šaltinių gali būti ir kampanijų srautas, kurį jūs “užtaginot” su Google URL kūrimo priemone. Jų įtraukti nereikia. Apie tai neužilgo.

Atskiriam socialinius lankytojus

Šiame žingsnyje mes atskirsime lankytojus iš socialinių tinklų. Jei aktyviai dalinatės turiniu, tai ne kartą esate pasidaline ir nuoroda į savo svetainę. Tad mes turime atskirti tuos kurie spaudžia šias nuorodas ir kurie ateina tiesiai iš socialinių tinlų ir yra automatiškai susekami Google Analytcs’o.

Šias dvi grupes galite užvadinti kaip norite, pvz Organiniai soc. lankytojai ir Postų lankytojai. Svarbu, kad patys juos atskirtumėte.

Aš tikiuosi, kad dalindamiesi savo turiniu socialiniuose tinkluose naudojate minėtą URL kūrimo priemonę? Jei ne, tai pats laikas pradėti, nes tik jo pagalba atskirsite šias dvi grupes.

URL kurimo priemone

 

Viena pastaba dėl šios priemonės naudojimo. Atminkite, kad didžiosios ir mažosios raidės bei tarpai šioje vietoje turi reikšmę. Tad jei savo šaltinį pavadinsite “Facebook” ar “FB” ar pan, tai nekaitaliokite pavadinimų, nes ataskaitose visi jie bus traktuojami kaip skirtingi šaltiniai.

Tad rekomenduoju turėti excelio failą, kur surašyti visi parametrai ir pavadinimai, kad kiekvienas paėmęs suprastų kaip reikia užvadinti kampanijas, terpes, šaltinius ir pan. Tai ypač svarbu, jei ne vienas darbuotojas “postina” į Facebook’ą.

Kadangi mes norime atskirti šią grupę žmonių nuo tų kurėjo ateina ne per mūsų pasidalintas naujienas. Kuriant nuorodą su šiuo įrankiu patartina įtraukti šios grupės pavadinimą. Tai gali būti, kad ir kampanijos pavadinimas, pvz. “Postai” arba “Postų lankytojai” arba kaip nors lietuviškai:). Svarbu, kad pagal šį kriterijų galėtumėte susikurti segmentą ir lengvai atsirinkti visus vartotojus.

Kai pradėsite (arba jau pradėjote) dalintis nuorodomis, sukurtomis su šiuo įrankiu, susikurkite atskirą segmentą, į kurį įtrauksite visus lankytojus iš post’ų. Segmentus kurti mokate, tad apie tai nekalbėsime.

Įžvalgos remiantis informacija

Svarbiausias dalykas prieš analizuojant bet kokią informaciją, ar netgi prieš ketinant ją rinkti, yra tikslas. Kokiu tikslu jūs renkate šią informaciją? Ką norite sužinoti? Kuo tikslesnius klausimus išsikelsite, tuo bus lengviau rasti atsakymus.

Segmentu pardavimo statistika

Keletas klausimų, apie kuriuos galite pagalvoti:

Ar lankytojai atėję iš post’ų yra labiau įsitraukę? Ar mes postinam tinkamą turinį?

Kokį turinį peržiūri lankytojai atėję iš postų? Ar tas turinys skiriasi nuo to ką postinam mes?

Kokią įtaką pardavimams turi mūsų postinamas turinys? ir t.t.

 

Kokius duomenis analizuosite tai yra jūsų reikalas, nes tik jūs žinote savo svetainės tikslus. Sukurtus socialinius segmentus galite pritaikyti bet kuriai ataskaitai, tad manau duomenų analizavimui tikrai užteks.

Skirtingu segmentu apzvalga

 

Visus duomenis galite lengvai eksportuoti į excelio lenktelę ir ten atlikti savo analizę bei palyginimus. Kiekviena ataskaita viršuje turi mygtuką Eksportuoti. Lentelėje galėsite paskaičiuoti pakitimo procentus ir bandyti atrasti jums naudingas įžvalgas.

 

Kaip išmatuoti socialinių tinklų grąžą su Google Analytics?
4 (80%) 1 vote
Rokas Golcas
Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.
Tau gali patikti ir šie
Apskaiciuota metrika
Analizuokite svetainės duomenis kaip tikri profesionalai su Apskaičiuota metrika
Neturite konversijų svetainėje-
Neturite konversijų svetainėje? Naudokite Išmaniuosius Tikslus

Parašyti komentarą

Tavo komentaras*

Vardas*
Your Webpage

Parsisiųskite NEMOKAMAI atnaujintą e.knygą

x