Google AdWords

Naujieji AdWords tekstiniai skelbimai. Viskas ką turite žinoti

adwords isplestiniai skelbimai

AdWords tekstinis skelbimas, kurį matote suvedę kokią nors paiešką Google, yra vienintelis dalykas matomas vartotojui iš visos jūsų paskyros. Visas jūsų darbas paskyroje susiveda į skelbimą. Tad, manau puikiai suprantate, kokie jie yra svarbūs.
Jei pamenate, prieš kurį laiką Google pašalino skelbimus dešiniame stulpelyje. To priežastis – geresnis patyrimas naršanties mobiliaisiais įrenginiais. Dabar Google atnaujino ir pačius tekstinius skelbimus. Tai labai didelis pakeitimas.

 

Kas tie naujieji išplėstieji skelbimai?

Naujieji skelbimai buvo padaryti taip, kad maksimaliai galima būtų išnaudoti visus įrenginius. Nesvarbu su kokiu įrenginiu vartotojas atliks paiešką, skelbimas automatiškai pailgės ar susitrauks. Tad jums nebereikės sukti galvos dėl to, kaip jūsų skelbimai atrodo ant skirtingų įrenginių – jie atrodys gerai.
Viskas vardan patogaus naršymo per mobilų telefoną. Jei Google taip vertina naršymo kokybę ant skirtingų įrenginių, jums tai turėtų būti dar svarbiau (kalbu apie jūsų svetaines).
Be to, skelbimai žymiai pailgėjo, tad labiau traukia vartotojo akį. Palyginkite skelbimus:

 

telefonai_internetu_-_Google_Search

Bet čia tik vienas iš matomų pasikeitimų. Štai kas tiksliai pasikeitė su naujais AdWords skelbimais:

  • Senoji antraštė turėjo max 25 simbolius. Nauja turi 30 simbolių ir jos dvi. Taip dvi antraštės.
  • Aprašymo eilutės buvo dvi po 35, dabar viena 80 simbolių. Dar daugiau informacijos vartotojams.
  • Nereikės įvedinėti rodomo URL, jis bus paimtas iš nukreipimo puslapio automatiškai. Mažiau klaidų.

 

Pasiskolinau šį vizualą iš Google žinyno, bet jis iliustruoja kuo vizualiai skiriasi seni ir nauji skelbimai.

 

Išplėstųjų_teksto_skelbimų_vadovas_-_AdWords_Žinynas

Suprantau, kad daug kam toks vaizdas mažai ką sako, dėl to viską aptarsime detaliai. Kai kurdavote skelbimus šone matydavote kaip jie atrodys paieškoje. Tad manau bus labai lengva palyginti jei šalia vienas kito sudėsime senus ir naujus skelbimus:

nauji-adwords-skelbimai

 

Akivaizdu, kad naujas skelbimas atrodo daugiau “pavalgęs”.

Iš vienos pusės antraštė gal taip stipriai ir nepasikeitė, priklausomai nuo to, kaip kurdavote senus skelbimus. Naujuose, kaip minėjau, yra dvi antraštės, tai kas anksčiau buvo pirma aprašo eilutė dabar tapo antrašte. Jei anksčiau jūsų skelbimai ir taip būdavo per brukšnelį, t.y. pirma aprašo eilutė kildavo į viršų, tai vizualiai pakitimas nedidelis. Bet jūs galite mėgautis papildomais 5 simboliais. Kas yra daug, turint omeny visada ribotus AdWords skelbimus.

Naujuose skelbimuose jūsų laukia net 80 simbolių ilgio aprašo eilutė. Tad dabar galite pateikti žymiai daugiau informacijos savo skelbimuose. Iš paveikslėlio matote, jog ant mobilių įrenginių aprašo eilutė nukeliama žemyn, o ant kompiuterių ji išlieka ilga. Taip skelbimas adaptuojasi prie bet kokio ekrano pločio.

Beje, vaizdinės reklamos tinkle irgi galite naudoti naujus skelbimus.

 

Kas pasikeitė kuriant skelbimą?

Tiesa sakant, nedaug. Laukeliai išliko beveik tie patys, tad manau be problemų visi susigaudys ką ir kur įrašyti. Bet manau vistiek verta apžvelgti, kad niekas nepasiklystų.

Visų pirma reikia paminėti, kad jūs vis dar galite sukurti ir senus skelbimus. Tik jau dabar paspaudus pridėti skelbimą, jums iškarto pasiūlys kurti naujo tipo skelbimą. Bet jei norite galite perjungti į seną:

Google_AdWords skelbimo perjungimas

 

Jei kursite naują skelbimą, tai matysite štai tokį vaizdą:

Campaign_Management_–_Google_AdWords_1
Nukreipimo puslapis (nuoroda) yra pirma, o rodomą URL, kurį anksčiau reikėdavo suvesti AdWords pasiims automatiškai. Toliau eina dvi antraštės, kur turi pasireikšti visas jūsų kūribiškumas.
Žemiau pamatysite nedidelę naujieną. Anksčiau prie rodomo URL jūs galėdavote padėti “/” ir po jo rašyti numanoma nuorodą, kurią dažniausiai visi naudodavo kaip papildomą vietą raktiniam žodžiui. Ši nauja kelio eilutė yra kažkas panašaus, tik turi dvi vietas kur galite įrašyti nuorods “kelią”. Šioje vietoje tas kelias neturi būti tikras, kaip ir anksčiau. Tad šią vietą irgi galite išnaudoti raktiniams žodžiams. Bet pasistenkite, kad tai būtų panašu į svetainės kategorijas ar subkategorijas. Tai padės vartotojui lengviau suprasti kur jis pateks, bei leis jums paminėti vieną kitą raktinį žodį susijusį su pačiu skelbimu. Kiekvienas laukelis apribotas iki 15 simbolių tad būkite tikslūs ir aiškūs.

Ir ilgoji aprašo eilutė, kur turite 80 simbolių įtikinti vartotoją, kad jūs esate geriausias pasirinkimas.
 

Patarimai, kuriant naujus skelbimus

Nors jie tik apsirodė, bet jau dabar aišku, kad kai kurie gerosios praktikos patarimai, kurie veikė seniems skelbimams, naujiems netiks. Tad jau galite dabar pradėti juos kurti, testuoti, tobulinti. Kuo greičiau tai pradėsite daryti, tuo anksčiau turėsite geresnius rezultatus, išdirbtus skelbimus ir pavydinčius konkurentus.

Keletas patarimų, kad būtų lengviau pradėti.

  • kadangi gavote daugiau simbolių, išnaudokite juos visus. Nepatingėkite parašyti daugiau teksto, pridėti daugiau privalumų ar išskirtinumų, perfomuluokite senus skelbimus. Nekopijuokite senų tekstų į naujus skelbimus.
  • Aprašo eilutė sudaro labai geras sąlygas plačiau aprašyti produktą ar paslaugą. Jei antraštės darbas patraukti vartotojo dėmesį, tai aprašo eilutė gali padėti vartotoją įtikinti, kad jis pasirinktu jus. Nepraleiskite šios progos. Nebūkite kaip visi.
  • Kelio laukeliai suteikia gerą progą būti kūribingiems ir tuo pačiu pagelbėti vartotojui. Jūs ten galite įtraukti ne tik pagrindinį raktinį žodį, bet ir papildomą. Šis laukelis nėra privalomas, tad patestuokite skelbimus su ir be informacijos jame.
  • Kadangi šie skelbimai adaptuojami visiems įrenginiams, turėkite tai omeny. Rašykite tekstus taip, kad jie būtų pritaikyti abejoms auditorijoms.
  • Neišjunkite senų skelbimų. Jei jau yra naujas skelbimų formatas, nereiškia, kad jis iškarto taps žymiai geresnis. Naujovėms reikia laiko. Pasižiūrėkite kaip jiems sekasi lyginant su senais, kurioje vietoje jie pranašesni, o kurioje ne. Pasinaudokite šiomis įžvalgomis sukurdami dar geresnius skelbimus.

Pakeisti visus skelbimus reikia laiko. Jei turite vieną paskyrą, tai daug neužtruksite. Aš kai kur pakeičiau skelbimus, jie prasisuko vieną, dvi dienas ir kol kas matau tokius rezultatus:

 

skelbimu rezultatai

Yra žadama, kad nauji skelbimai stipriai pakelia CTRą, bet kol kas jis mažesnis. Aišku, dar anksti spręsti, reikia sulaukti daugiau srauto, ilgiau palaikyti skelbimus. Bet kas įdomiausia, tai paspaudimo kaina mažesnė. Vėlgi, tai gali būti ir ne naujų skelbimų įtaka.

Vienaip ar kitaip testavimo ir tobulinimo dar tikrai bus. Be to, jūsų rezultatai gali skirtis, priklausomai nuo šalies, produkto ir t.t.

 

Pabaigai

Nauji skelbimai tikrai suteikia daugiau galimybių, tad jūs tiesiog turite juos sukurti. Sakyčiau tai privaloma, nes juos išsibandyti ir prie jų priprasti turite laiko iki šių metų Spalio 26d. Po to senų skelbimų nebus galima kurti ir redaguoti. Jei iš anksto nepradėsite su jais dirbti, vėliau galite pasigailėti.

Bet kokiai naujovei reikia įsibėgėti, tad nenusiminkite, jei kas nors iš karto nepavyks ar rezultatai nebus tokie, kokių tikėjotės. Svarbu nenuleisti rankų, eksperimentuoti, kurti ir tobulinti.

Naujieji AdWords tekstiniai skelbimai. Viskas ką turite žinoti
4.17 (83.33%) 6 votes
Rokas Golcas
Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.
Tau gali patikti ir šie
kuriant-adwords-kampanijas
VIDEO: Svarbiausi dalykai pradedant kurti AdWords kampanijas
Kaip būti Google paieškoje pirmose pozicijose ir išleisti iki 30€ per mėnesį?

Parsisiųskite NEMOKAMAI atnaujintą e.knygą

x