Google AdWords

Kaip būti Google paieškoje pirmose pozicijose ir išleisti iki 30€ per mėnesį?

Dažnai išgirstu panašų pageidavimą: “norime būti visada viršuje, su visais raktiniais žodžiais ir norime išleisti iki 30€”. Daug, gerai, ir pigiai – populiariausia lietuviška daina, kurios prašo klausytojai.

Deja, visų sąlygų patenkinti neįmanoma, tačiau pasiekti gerus rezultatus su 30€/ mėnesį tikrai galima.

Ar visi raktiniai žodžiai reikalingi?

Žinau, kad norisi, jog su visais raktiniais žodžiais, jūsų skelbimas būtų pirmose pozicijose. Ir argumentų, tam girdėjau įvairiausių, nuo “tai mūsų pagrindiniai 300 raktinių žodžių” iki “mūsų konkurentai juos naudoja, tad norime būti aukščiau už juos”. Pastarasis prašymas galėjo būti tiesiog ego patenkinimas, nenoras pralaimėti, o gal neišmanymas, o dažnai tai tiesiog iš “direktorius liepė” kateogorijos. Kaip bebūtų, tai nėra teisingos priežastys kodėl reikia visų raktinių žodžių. Jei turite ribotą biudžetą, tai pradėkite nuo saujalės pačių svarbiausiu. Ir kalbu apie 10 raktinių žodžių, o gal ir dar mažiau. Tai labai priklauso nuo srities, tad tiksliai pasakyti sunku.

 

Jei nuomuojate automobilius tik Vilniuje, tai susikoncentruokite ties raktiniu žodžiu “automobilių nuoma Vilniuje”, ir pamirškite “automobilių nuoma” arba “autonuoma”. Prie pastarųjų galite grįžti vėliau, kai sustyguosite svarbiausius, ir norėsite apimti platesnį ir brangesnį srautą.

 

Parduodate kveplaus, pradėkite nuo “moteriški Gucci kvepalai”, vietoj tiesiog “kvepalai” ar “kvepalai moterims”. Išsirinkite geriausiai parsiduodančius kvepalus ir reklamuokite juos paminėdami pavadinimą.

 

Tokiu būdų jūs apimsite siauresnią auditoriją, bet ji bus labai tiksli. Ir tikėtina, kad konvertuosis žymiai geriau. Pasistenkite atsispirti pagundai gauti kuo daugiau srauto.

Visada kartojau ir kartosiu, daugiau paspaudimų nereiškia daugiau pardavimų.

 

Naudokite tikslią atitiktį

Tikslioji atitiktis (exact match) yra viena iš 4 atitikčių, kurios gali būti naudojamos Google AdWords paskyroje. Ši atitiktis susiaurina raktinį žodį. Ką tai reiškia? Pažvelkime į lentelę.

 

tikslios atitikties lentele

Tikslioji atitiktis žymima laužtiniais skliaustais, bet to atsiminti nereikia, nes prie kiekvieno raktinio žodžios paskyroje yra pasirinkimas su pavadinimais. Taigi, jei mūsų pasirinktas raktinis žodis [nauji televizoriai] yra tikslios atitikties, skelbimas bus parodytas tik tuo atveju, jei vartotojas tiksliai įves šį raktinį žodį, be klaidų, tokia pat eilės tvarka, ir be papildomų žodžių. Kaip jau supratote, šį atitiktis padeda atsiriboti nuo bendresnių žodžių, kurie dažniausiai kainuoja daugiau ir suvalgo reikalingą biudžetą.

 

Ar pridėjote neigiamus raktinius žodžius?

Neigiami raktiniai žodžiai kažkuo panašūs į tiksliąją atitiktį, nes padeda išvengti nereikalingo srauto. Tik skiriasi veikimas. Pridėdami neigiamus raktinius žodžius, jūs lyg pasakote Google’ui, su kokiais žodžiais nenorite asocijuotis. Pažvelkime į pavyzdį.

 

tikslios atitikties pavyzdys

Aš pridėjau du miestus kaip neigiamus raktinius žodžius, jie žymimi prieš juos parašant minuso ženklą. Pridėjimo procedūra tokia pati kaip ir pridedant naujus raktinius žodžius, tik pridėkite minuso ženklą ir jie taps neigiami. Mūsų atveju, skelbimas bus parodytas visais atvejais išskyrus tuos, kuriuose bus mano minėti miestai. Taigi jei nenorite naudoti tikslios atitikties, galite bandyti mažinti srautą iš kitos pusės, t.y. pridėti visus žodžius, kurie jūsų manymu šiuo metu neaktualūs.

 

Išmeskite nereikalingas savaitės dienas

Google AdWords paskyroje, galima išskirti savaites dienas, kuriomis reklamuotis nenorite. Reikia tik savęs paklausti, kada dažniausiai klientai ieško jūsų paslaugų ar produkto? Be abejo, kad ieškoti jie gali bet kada, tačiau jūsų tikslas būti labiausiai matomu, tada, kada tokių paieškų daugiausia ir jūs galite iškarto padėti vartotojui.

 

Jei jūs esat buhalterinių paslaugų įmonė, ar reikia reklamuotis savaitgaliais? Gal galite pabandyti juos išjungti ir susikoncentruoti tik į darbo dienas? Tokiu būdų sutaupytas lėšas galėsite paskirstyti darbo dienomis ir efektyviau konkuruoti.

 

Pridėti arba išimti tam tikras dienas labai paprasta. Pasirinkite norimą kampaniją, tada spauskite Nustatymai viršuje, kur yra tabai (nežinau kaip lietuviškai). Atsidarius nustatymams, šiek tiek žemiau pamatysite antrinį meniu, ir jame Skelbimų tvarkaraštį. Užeikite. Spauskite didelį raudoną mygtuką su pliuso ženklu “Skelbimo tvarkaraštis”. Atsidarius, pasirinkite “pridėti skelbimų tvarkaraštį. Turite pamatyti štai tokį vaizdą:

 

skelbimu tvarkarastis

 

Išskleiskite pirmą pasirinkimą ir pasirinkite norimą dieną ar dienas. Aš pasirinkau nuo pirmadienio iki penktadienio. Galite pasirinkti 24 valandų atvaizdavimą, kad būtų aiškiau. Spauskite Išsaugoti ir viskas.

 

Dabar šios jūsų kampanijos skelbimai rodomi tik darbo dienomis. Beje, tvarkaraštis galioje tik vienai konkrečiai kampanijai, jeigu turite kelias, tai teks procedūrą pakartoti.

 

Taigi:

 

  • Griežtai peržiūrėkite savo raktinius žodžius, ar tikrai dėl visų verta konkuruoti, ar tikrai visi atneša naudos
  • Naudokite tikslią atitiktį norėdami susiaurinti raktinius žodžius
  • Išmeskite visas nereikalingas asociacijas neigiamų raktinių žodžių pagalba
  • Pasitelkite tvarkaraštį ir eliminuokite nereikalingas savaitės dienas.

 

 

Gal būt tai ir ne “daug, gerai ir pigiai” tačiau tikrai sutaupysite lėšų, jūsų skelbimai pakils pozicijose ir sulauksite kokybiškesnio srauto.

 

Atminkite, kad nebūtina naudoti visus būdus, pradėkite nuo vieno, tada išbandykite kitą, tada dar vieną ir t.t. Gal jums užteks tik vieno. Pasidalinkite, kaip jums sekėsi įgyvendinti šiuos būdus, pasistengsiu atsakyti į visus klausimus.

Kaip būti Google paieškoje pirmose pozicijose ir išleisti iki 30€ per mėnesį?
4.8 (96%) 5 votes
Rokas Golcas
Google AdWords ir Google Analytics sertifikuotas profesionalas. JAV sertifikuotas Web Analitikos magistras. Knygų “AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas” ir “Jūs, svetainė ir Google Analytics: sėkmingos gyvenimo paslaptys” autorius. AdWords mokymų internetu autorius. Pranešėjas "Login" konferencijoje. Pranešėjas "E-KOMERCIJA '16" konferencijoje.
Tau gali patikti ir šie
Golcas.lt didziausia adwords paskyros klaida
Didžiausia klaida, kurią matau 7 iš 10 AdWords paskyrose
Kaip Kokybės balas gali sumažinti išlaidas reklamai iki 50%?

Parašyti komentarą

Tavo komentaras*

Vardas*
Your Webpage

Parsisiųskite NEMOKAMAI atnaujintą e.knygą

x